The Mill Blackbird: το μέλλον της αυτοκινητο-διαφήμισης δηλώνει… παρόν!

Νόμιζες πως τα αυτοκίνητα που βλέπεις σε διαφημίσεις είναι πραγματικά; Ετοιμάσου να δεις τον κόσμο σου να γκρεμίζεται!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • e4rthw0rm
  • Orestes

    Δηλαδή πολύ ψέμα το Fast & Furious :b

  • ducklord

    Σώωωωπα! :-P

    Γιατί νομίζεις οι οπαδοί των καταδιώξεων με γρήγορα αυτοκίνητα εξακολουθούν να θεωρούν κορυφή όσων αφορά στις κινηματογραφικές παραγωγές τα… Italian Job, Blues Brothers και άλλες ταινίες της εποχής;

    Στα 90s τα πραγματικά stunts από τρελούς (βλέπε Mad Max) αντικαταστάθηκαν από πιο προσεγμένες “χορογραφίες” και επιτάχυνση της κίνησης (“Μπάμπη, χώσου με 50 χιλιόμετρα και θα τα τριπλασιάσουμε στο μοντάζ”).

    Στα 00s η υπόθεση “αναβαθμίστηκε” (πίτσες) με πιο εξεζητημένες “χορογραφίες” που συμπεριελάμβαναν, πια, και “ψηφιακή διόρθωση” (από τη στιγμή που τα αυτοκίνητα μπορούσαν να είναι… δεμένα με σύρματα από γερανούς, πήξαμε σε άλματα από γέφυρες που σηκώνονται, από την ταράτσα στου χαντάκ’ κ.λπ. κ.λπ.).

    Στα Ζήρο-Τένς, που διανύουμε τώρα, οτιδήποτε-τουτού ξεκινά με πραγματικά αυτοκίνητα, με το που φτάνει στο σημείο να μπορεί να γίνει η παραμικρή γραντζουνιά “το γυρίζει σε digital” (βλέπε “Need For Speed με καλύτερα τέξτουρζ, φωτισμό και ανάλυση”) και το ολοκληρώνει με επιστροφή στα πραγματικά τουτού και ανατίναξη τους “για να δικαιολογηθεί το υψηλό budget”. Μπούμ: πάει η Veyron που χρησιμοποιήθηκε 7 ολόκληρα λεπτά για να προλάβει να την αμολήσει ο πρωταγωνισταράς στα ανθρακονημοκαθίσματα της.

    Δις ιζ σίνεμα :-D