Τα πάντα-όλα θα ρυθμίζονται στο “πισάδικο” Doom

Κόντρα στις προσταγές των καιρών και την “κονσολοποίηση” του gaming, η id Software (και η μαμά Bethesda) σκοπεύουν να ‘ξοπλίσουν το νέο Doom με ό,τι επιλογή μπορείς να φανταστείς για να το φέρεις στα μέτρα σου.

a2c_Doom_pc_2016_004.jpg

Για να μην παραπονιέσαι, δηλαδής, πως “μπορείς μόνο να διαλέξεις ανάλυση ανάμεσα σε 800×600 και 4K” ή πως “το κοκόνι ντεν έκει καλό αντιαλιάηζιν να ‘ούμε”, η id Software αποφάσισε να σου δώσει ό,τι επιλογή ήθελες (και ΔΕΝ ήθελες) για να μπορείς να ρυθμίσεις και την παραμικρή παράμετρο γραφικών.

Ody's thoughts

Επόμενο βήμα, να σου δίνουν τον κώδικα μισό, με οδηγίες για το “πώς να ολοκληρώσεις την ανάπτυξη του παιχνιδιού όπως γουστάρεις ΕΣΥ, διότι Όπεν Σώρς ρούλεζ στο κάτω-κάτω”.

Έχουμε και λέμε, λοιπόν, αφού ακολουθεί λίστα με τις επιλογές γραφικών που έχουν ανακοινωθεί ως τώρα. “Θα έχει κι’ άλλες”, λένε.

  • Manually Lock Framerate (un-locked by default)
  • Lights Quality
  • Chromatic Aberration Toggle
  • Shading Quality
  • Post Process Quality
  • Particles Quality
  • Game F/X Quality
  • Decal Quality
  • Directional Occlusion
  • Reflections Quality
  • Depth of Field Toggle
  • Decal / Texture Filtering
  • Motion Blur Quality / Toggle
  • Sharpening Amount
  • Lens Flare Toggle
  • Lens Dirt Toggle
  • Texture Atlas Size
  • Show Performance Metrics
  • Resolution Scaling
  • UI Opacity
  • Film Grain
  • Rendering Mode
  • FOV Slider
  • Simple Reticle
  • Show First-person Hands Toggle
  • Use Compute Shaders
  • Vsync (support or triple buffering)
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.