Τέλος για τη Lionhead, τέλος για τα Fable

Η εταιρεία που δημιούργησε ο κάποτε κορυφής Peter Molyneux υπό τη σκέπη της Microsoft ιζ-νο-μορ.

lionhead_005Η Lionhead είχε να κάνει επιτυχία από την εποχή του…

Κάτσε, αν το καλοσκεφτείς, η μοναδική πραγματικά μεγάλη επιτυχία της ήταν το Fable, το πρώτο της σειράς, και αυτό μόνο όσον αφορά στην πλατφόρμα του Xbox, όπου δεν υπήρχαν και πολλά άλλα RPGs της προκοπής “αυτού του στυλ”.

Ο Χερ Κουμαντάτ της εταιρείας, Peter Molyneux, “την είχε κάνει” (όχι-και-τόσο) διακριτικά-διακριτικά όταν, για να το θέσουμε απλά, είχε ξεχεστ… εμ… “δημιουργικές διαφωνίες για το πώς θα πρέπει να λειτουργεί το στου-στου-στούντιο” σε σχέση με τις “απόψεις” της Microsoft.

note

Όπου το “απόψεις”, από ό,τι έχει υπονοηθεί έκτοτε, από “άτομα που γνώριζαν τη φάση”, μεταφράζεται σε “να βγάζετε και κανένα καταραμένο παιχνίδι ρε Πήτερε, έστω, ένα-δυο χρονάκια ΜΕΤΑ το deadline που μας είχες υποσχεθεί, και όχι να πρέπει να σας κοπανάμε με το ρόπαλο για να το ετοιμάσετε επειδή εσύ “είχες ένα νέο όραμα” που πιστεύεις πως θα το έκανε ακόμα καλυτερότερο.”

lionhead_007

Πίσω είχαν μείνει οι “μη έχοντες τα οράματα του Peter” (μα έχοντας δουλέψει σαν τα σκυλιά για τους τίτλους που κυκλοφόρησαν με τη στάμπα της). Από ό,τι φαίνεται, χρόνια μετά τη δημιουργία της Lionhead, ο συνδυασμός “ξεμείναμε από όραμα” με το “έχουμε καεί δουλεύοντας εκατοντάδες χιλιάδες εργατοώρες για να κυκλοφορήσουμε μια σειρά μετριότητες και θα προτιμούσαμε να τα παρατήσουμε για να πάμε να παρατηρούμε σπάνιους κότσυφες στα άγρια δάση” δεν μπόρεσε να τραβήξει άλλο.

lionhead_002

Η Microsoft, λοιπόν, ανακοίνωσε επίσημα πως τέλος το Fable Legends, που αναπτυσσόταν (…και αναπτυσσόταν, και παρέμενε υπανάπτυκτο), και το κλείσιμο της εταιρείας. Για την ακρίβεια…

Quote:

Κατόπιν αρκετής σκέψης, αποφασίσαμε την διακοπή ανάπτυξης του Fable Legends, και βρισκόμαστε εν μέσω συζητήσεων με εργαζόμενους για το προτεινόμενο κλείσιμο των Βρετανικών Lionhead Studios. Επιπρόσθετα, θα κλείσουμε τα Press Play Studios στη Δανία, και θα τερματίσουμε την ανάπτυξη του Project Knoxville

Η ανακοίνωση συνεχίζει με το… τυπικό μπλα-μπλα που συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις, “είναι κρίμα”, “μας έδωσαν καλούς τίτλους”, “δεν πήγαιναν με την καμία και οι βάρκες έμπαζαν νερά”… Όχι, εντάξει, αυτό το τελευταίο, δικό μας.

Τώρα, να πούμε “κρίμα”… Ναι, για τους ανθρώπους που θα χάσουν τη δουλειά τους. Ναι, για την πιθανότητα να βλέπαμε κάτι όντως εξαιρετικό από αυτούς. Μέχρι σήμερα, όμως, ήταν ορατό πως όντως “έμπαζε η βάρκα” και το τέλος ήταν, απλά, αναπόφευκτο.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.