Open Source… δεινόσαυροι για κάθε χρήση στο Jurassic World 2;

Μέχρι τώρα, όλα τα sequels που ακολούθησαν το πρώτο Jurassic Park παρουσίαζαν τους δεινόσαυρους ως… υλικό για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Τι θα γινόταν, όμως, αν περισσότερες από μία εταιρίες χρησιμοποιούσαν την ίδια τεχνολογία;

jurassic_world_002

Αυτή την ερώτηση θέτει ο σκηνοθέτης του τελευταίου Jurassic World, που έχει και ρόλο συν-σεναριογράφου στην επόμενη ταινία, το για την ώρα ονομαζόμενο Jurassic World 2, που αναμένεται τον Ιούνιο του 2018.

Quote:

Δεν είναι απλά ένα μάτσο δεινοσαύρων που θα κυνηγά ανθρώπους σε ένα νησί. Αυτό θα καταντούσε κουραστικό πολύ σύντομα. Νιώθω πως η ιδέα είναι πως αυτό δεν θα ήταν πάντα περιορισμένο σε θεματικά πάρκα, και πως υπάρχουν εφαρμογές για αυτή την επιστήμη πέρα από τους την ψυχαγωγία.

Και όταν κοιτάς προς τα πίσω, στο θέμα της πυρηνικής ενέργειας και του πώς ξεκίνησε, το πρώτο μας ένστικτο ήταν να την χρησιμοποιήσουμε ως όπλο και μετά συνειδητοποιήσαμε πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή ενέργειας. Και αυτό δεν είναι απαραίτητα κάτι που βρισκόταν στο βιβλίο, αλλά ένας σπόρος που θέλαμε να φυτέψουμε σε αυτή την ταινία και που θα μπορούσε να εξελιχθεί στις επόμενες αν αποφασίσουν να κάνουν περισσότερες: τι θα συνέβαινε αν αυτή η τεχνολογία γινόταν open source; Είναι σαν η InGen (σημείωση: η εταιρεία που δημιουργεί γενετικά τους δεινόσαυρους του Jurassic World) να είναι οι Mac, μα τι θα γινόταν αν τα PCs την έπαιρναν στα χέρια τους; Αν υπήρχαν 15 διαφορετικές οντότητες στον κόσμο που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έναν δεινόσαυρο;

Και ο Dr. Wu λέει στην ταινία, όταν προειδοποιεί τον Dr. Mesrani, “δεν θα είμαστε πάντα οι μόνοι που μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν δεινόσαυρο”. Πιστεύω πως αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα που αν και δεν την εξερευνήσαμε σε αυτή την ταινία, υπάρχει χώρος για εξάπλωση αυτού του σύμπαντος. Μάλλον δεν θα έπρεπε να πω τη λέξη “σύμπαν”, για να μην πιστέψει ο κόσμος πως δημιουργούμε ένα “σύμπαν” Jurassic World – δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.