2 εκατομμύρια παραγγελίες ως τώρα για το OnePlus 2

Μεγαλύτερη επιτυχία από τον πρόγονο του φαίνεται πως θα γνωρίσει το OnePlus 2.

oneplus2_007

Το OnePlus One για πολλούς κατάφερε το ακατόρθωτο: να αποτελέσει μια κορυφαία συσκευή που πήγαινε κόντρα άλλες με μέχρι και το διπλάσιο κόστος του. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το μυστικό του ήταν πως δεν επένδυσαν (σχεδόν) καθόλου χρήματα για την προβολή του, ενώ, ταυτόχρονα, περιορίστηκαν στην παραγωγή ενός και μόνο μοντέλου, γλιτώνοντας από τα πρόσθετα έξοδα της παράλληλης σχεδίασης και διάθεσης πολλών συσκευών.

oneplus2_002

Ody's thoughts

Προσωπικά θεωρώ πως στην επιτυχία του βοήθησε και το… “σύστημα Google”, αφού η συσκευή ήταν διαθέσιμη μόνο αν είχες ειδική πρόσκληση για την αγορά της, από κάποιον που την είχε αγοράσει ήδη, και ακόμη και τότε, είχες… χρονικό περιθώριο για την αγορά της. Το όλο “πακέτο” την έκανε να μοιάζει πιο “αποκλειστική”, πιο… μυστηριώδης και επιθυμητή, σε σχέση με οποιαδήποτε συσκευή θα μπορούσες να επισκεφτείς ένα κατάστημα με είδη κινητής τηλεφωνίας, να την πιάσεις στα χέρια σου, περιεργαστείς, κρίνεις με τα ίδια σου τα ματάκια.

oneplus2_003Αρκετοί έχουν κατακρίνει τις επιλογές της OnePlus για το Two, να το εξοπλίσει με SnapDragon 810, για τον οποίον έχουν ακουστεί πολλά σχετικά με προβλήματα υπερθέρμανσης και να αγνοήσει επιδεικτικά (σχετικά) χρήσιμες λειτουργίες όπως την τεχνολογία NFC. Για το ότι, αντίθετα, διάλεξε να δώσει έμφαση σε “φρου-φρου” όπως τη δυνατότητα αυτόματης αλλαγής wallpaper όταν αλλάζει το “backplate” της συσκευής (διότι προφανώς όλοι μας αλλάζουμε backplate τόσο συχνά ώστε έχει καταντήσει κουραστικό να αλλάζουμε “χειροκίνητα” το wallpaper μας για να ταιριάζει μαζί του σε ένα αρμονικά μοδάτο σύνολο).

Ακόμα και έτσι, το σύστημα παραγγελιών της εταιρείας έχει καταγράψει περισσότερα από 2.000.000 (ναι, εκατομμύρια είναι αυτό) αιτήσεις για άμεση αγορά της συσκευής, μόλις μέσα στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορία της.

Συμπέρασμα; Ακόμα και αν όντως, ανάλογα με… απόψεις και προτιμήσεις, το OnePlus Two “σκοντάφτει” σε κάποια σημεία, είναι ήδη μια σχετικά μεγάλη επιτυχία – ειδικά αν αναλογιστείς το μέγεθος της “μαμάς” του, που απέχει μακράν από ονόματα-μεγαθήρια του χώρου όπως Samsung και LG.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.