The Flock: πέθανες; Πέθαναν όλοι; Πέθανε και το παιχνίδι!

Σε μία πρωτότυπη προσέγγιση που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα, το The Flock είναι ένα multiplayer παιχνίδι από το οποίο όταν εξαφανιστούν οι παίκτες, θα γίνει… ευθανασία του!

the_flock_game_001

Θεωρητικά, δεν έχουμε ξαναδεί ένα αντίστοιχο concept με αυτό του The Flock. Όχι, όχι όσον αφορά στη δράση, στο στυλ, στα γραφικά ή στο gameplay του. Νόουπ. Αναφερόμαστε στην… αυτοκτονική δήλωση των δημιουργών του πως “αν εξαφανιστούν οι παίκτες από αυτό, θα σταματήσει και να πωλείται ο τίτλος”.

Πάντα “θεωρητικά”.

Διότι, αν το καλοσκεφτείς πρακτικά, και αφού μιλάμε για ένα multiplayer παιχνίδι, εσείς ΠΟΣΑ “multiplayer παιχνίδια” γνωρίζετε που να συνέχισαν την πορεία τους ενώ τα είχαν εγκαταλείψει οι παίκτες;

Όπως και να έχει, εδώ ο αριθμός παικτών θα παρουσιάζεται μέσα από το ίδιο το παιχνίδι, ώστε όλοι να μπορούν να δουν ανά πάσα στιγμή πόσο κοντά βρίσκεται στην… ευθανασία του!

Σε αυτό ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός μέλους “του κοπαδιού” (The Flock), εμφανίζεται ανάμεσα στους υπόλοιπους, και… τρέχει-τρέχει να είναι ο πρώτος που θα αγγίξει το Light Artifact, ένα μυστικιστικό αντικείμενο που εμφανίζεται τυχαία σε κάποιο σημείο του χάρτη του.

the_flock_game_003

Ο πρώτος που θα το αγγίξει μετατρέπεται στον Φορέα (Carrier), οπότε και… συνεχίζει το τρέξιμο, αφού όλοι οι υπόλοιποι αρχίζουν να τον κυνηγάνε! Για να επιζήσεις πρέπει ή να αποφύγεις όλους τους άλλους και “να διατηρήσεις το φως ζωντανό” ή, αν είσαι με τους υπόλοιπους και όχι ο Φορέας, να ολοκληρώσεις κάποια objectives.

Οι δημιουργοί του αισιοδοξούν πως ακριβώς επειδή ο τίτλος, αν και “multiplayer παιχνίδι”, είναι σχεδιασμένο εξαρχής έτσι ώστε να έχει ημερομηνία λέξης, την οποία, μάλιστα, επηρεάζουν ενεργά οι ίδιοι οι παίκτες του, και μόνο αυτό θα είναι ένα σημαντικό bonus για να κρατήσει περισσότερο το ενδιαφέρον τους.

Επιπλέον, τους δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουν από τώρα μια “κλιμάκωση” και ένα εντυπωσιακό τέλος, κάτι που σε πολλά (αν όχι στα περισσότερα) MMO παιχνίδια αποτελεί αυτό που οι φίλοι μας οι Αμέρικανς αποκαλούν “afterthought”, που θα μπορούσες να το πείς και… “τσαπατσούλικη προσθήκη έτσι, για να υπάρχει”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.