Project Rigs: το πρώτο πραγματικό-πραγματικό παιχνίδι Virtual Reality;

Όλοι οι τίτλοι εικονικής πραγματικότητας που έχουμε δει μέχρι τώρα αποτελούν είτε… πειράματα, είτε μετατροπές παιχνιδιών “που θα μπορούσαν να παίζουμε και κανονικά”. Το Rigs μοιάζει εξαρχής σχεδιασμένο ΜΟΝΟ για… κρανούμπα!

Ody's thoughts

Είναι ευχάτιστο το ότι κάτι με το Headmaster, κάτι με αυτό, η Sony δείχνει να αντιμετωπίζει την εικονική πραγματικότητα ως κάτι ξεχωριστό, μια ανεξάρτητη πλατφόρμα, με τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Έτσι, αντί να παρουσιάζει τίτλους που ήδη υπήρχαν και προσπαθεί να προσαρμόσει στο Project Morpheus, ή κάποια μικρά πειράματα που στην καλύτερη θα περιγράφονταν ως demos – όπως συμβαίνει στην περίπτωση του Oculus Rift και… όλων των ανταγωνιστών, αυτή εστιάζει στο τι θα μπορούσε πραγματικά να “χτιστεί” ειδικά για χρήση με… κρανούμπα.

Το Rigs, για παράδειγμα, ναι μεν παραπέμπει σε παλαιότερους τίτλους τύπου MechWarrior, αλλά αν το καλοσκεφτείς τους συνδυάζει με το γρήγορο gameplay των Unreal Tournament και, χάρη στο “πώς είναι στημένες οι πίστες του” (και αφού “θα τις βλέπεις σαν να βρίσκεσαι σε αυτές”), στην αίσθηση… ταχύτητας και υψοφοβίας που παραπέμπει σε rollercoaster!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.