Αναίμακτες μάχες στο Deus Ex: Mankind Divided

Ποιος είπε πως αν είσαι φιλειρηνιστής πρέπει να κρύβεσαι από τους αντιπάλους σου; Το νέο Deus Ex σου δίνει και μια εναλλακτική επιλογή: να τους… αφήσεις αναίσθητους από το ξύλο!

Deus_Ex_3.jpg

Εντάξει, αυτή δεν θα είναι και η μοναδική επιλογή, μα αποτελεί μια από τις πτυχές της νέας προσέγγισης στο Deus Ex: Mankind Divided, που δεν θα σε αναγκάζει να σκοτώσεις τους αντιπάλους σου.

Θυμίζουμε πως στα δύο πρώτα Deus Ex, δεν ήταν υποχρεωτικό να σκοτώσεις κάποιον για να μπορέσεις να τα ολοκληρώσεις. Μπορούσες, σχεδόν πάντα, να αποφύγεις όποιον θεωρούσες επικίνδυνο, να παραμείνεις κρυμμένος στις σκιές, να αποφύγεις φρουρούς, κάμερες, το κακό μάτι.

Στο νέο Deus Ex: Human Revolution, που μας έδωσε πριν λίγο καιρό μια διαφορετική ομάδα από αυτή των πρώτων τίτλων, η Eidos Montreal, κατάφεραν όντως “να πιάσουν το νόημα” των παλαιότερων Deus Ex, μα… όχι ακριβώς. Η ελευθερία επιλογών του πρωταγωνιστή ήταν αρκετά περιορισμένη – τουλάχιστόν, σε σχέση με τον πρώτο τίτλο – ενώ…

Βασικά, αυτό ήταν που “χάλασε” τους περισσότερους οπαδούς των παλαιότερων παιχνιδιών: ήσουν υποχρεωμένος, ντε και καλά, να σκοτώσεις τα “μεγάλα αφεντικά” που παρουσιάζονταν σε κομβικά σημεία μαχών του τίτλου.

deus_ex_mankind_divided_001

Τώρα, με το νέο Deus Ex: Mankind Divided, που συνεχίζει την ιστορία του Human Revolution, η Eidos Montreal φαίνεται πως πήρε τόσο πολύ στα σοβαρά τα αρνητικά σχόλια σχετικά με αυτό το κουσουράκι του τίτλου, ώστε… να φτάσει στο άλλο άκρο!

Έτσι, στο Mankind Divided θα μπορείς οχι άπλα να… ξεκοιλιάσεις τους αντιπάλους του, όντας μία βιοτρονική μηχανή του κιμά με κρυφές katan-ο-λεπίδες στις μηχανο-χερούκλες σου, όχι απλά να τους αποφύγεις, αν προτιμάς την ειρηνική προσέγγιση, αλλά και να τους… σαπίσεις στο ξύλο, ή να τους χώσεις 500.000 Volt στο σπαλοκόκκαλο, ή να τους προκαλέσεις απανωτά κατάγματα σε όλο τους το σώμα, ή, ή, ή… ΙιιΙΙιι…

Ξέρεις…

“Σαν φιλειρηνιστής που είσαι”.

Εντάξει, όταν μιλάμε για αυτές τις μεθόδους, υπερβάλλουμε κομματάκι, αφού στη συνέντευξη που έδωσε στο επόμενο τεύχος του Edge ο director του Deus Ex: Mankind Divided, Jeans-Francois Dugas, ουσιαστικά αναφέρθηκε στην πιθανότητα “αναίμακτης μάχης”.

Quote:

Πάντα λέγαμε πως θέλουμε να μπορείς να επιλέξεις αν θα ήθελες να τους σκοτώσεις όλους η να μην σκοτώσεις κανέναν, αλλά τα μη-φονικά εργαλεία που σου δώσαμε στο Human Revolution ήταν… Βασικά, αν δεν ακολουθούσες την οδό του stealth, την είχες πουλέψει*.

(…)

(Αναφερόμενος στα “μη-φονικά” εργαλεία του Human Revolution: )

Δεν ήταν αρκετά γρήγορα όπλα με τα οποία μπορούσες να ξεκάνεις πολλούς αντιπάλους ταυτόχρονα. Αυτή τη φορά, είναι σημαντικό το ότι μπορείς να επιλέξεις να μην σκοτώσεις κανέναν, αλλά να παραμείνεις ένας μάχιμος παίκτης – αυτού του είδους η ευελιξία θα έπρεπε να εναγκαλίζεται.

…είπε, όπως αναφέραμε, στην συνέντευξή του, που αποτελεί κομμάτι του κεντρικού θέματος στο επόμενο τεύχος του αγαπημένου περιοδικού Edge, όπου θα μάθουμε περισσότερα για τον πολύαναμενόμενο τίτλο.

Info

* Να διευκρινήσουμε, δια να μην νομίζετε πως αναρτούμε μπινελίκιαν μόνο και μόνο δια την πλάκα μας, ή διότι τυγχάνομεν κακόβουλα υποκείμενα, πως η επίσημη ατάκα που ξεστόμισε ο ίδιος ήταν “…you were basically fucked”. Θέλουμε να πιστεύουμε πως το “την είχες πουλέψει” μάλλον είναι ορθή απόδοση του νοήματος εις την γλώσσα μας.

Ευχαριστούμε δια την κατανόηση σας.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Nikolaos Barkouzos

    Εγω προσβληθικα παντως.

  • galacticusX

    Κι εγώ, πρέπει να κάνουμε κάτι για αυτόν τον τύπο, κάτι αθόρυβο και αναίμακτο…

  • ducklord

    All I said to my wife was that
    that piece of halibut was good enough for Jehovah!

  • Nikolaos Barkouzos

    Θα βαλω εγω σε δραση τα τσιρακια μου.
    3 γάτες και 17 παπαγαλοι.
    Θα του κανουν μια προσφορα που δεν μπορει να αρνηθεί.