Η Nvidia έχει υψηλότερες επιδόσεις στο Witcher 3; Τρίχες!

Όχι, σοβαρά, το “τρίχες” του τίτλου μας είναι κυριολεκτικό, αφού όσον αφορά αυτόν τον τομέα, ο τίτλος είναι βελτιστοποιημένος ώστε να παρουσιάζει πολύ καλύτερες επιδόσεις στο δικό της hardware.

the witcher - wallpaper 001

…και κάπως έτσι ξεκίνησε μια διαμάχη ανάμεσα στις δύο εταιρείες, στη μέση των οποίων βρίσκεται η δημιουργός του Witcher 3, CD Projekt RED.

Η AMD, λοιπόν, κατηγορεί την Nvidia πως την υπονόμευσε, προσθέτοντας σχεδόν με το έτσι θέλω την τεχνολογία της, Hairworks, στον τίτλο της CD Projekt RED, Witcher 3, η χρήση της οποίας ρίχνει δραματικά τις επιδόσεις στα συστήματα γραφικών της AMD.

Η Nvidia, από την άλλη, σχολιάζει πως το ότι ο τίτλος εμπεριέχει πρόσθετο κώδικα, μη αναγκαίο για την εύρυθμη λειτουργία του, ο οποίος παρουσιάζει καλύτερα αποτελέσματα ειδικά στο δικό της hardware, δεν σημαίνει και πως ο ίδιος κώδικας είναι υπεύθυνος για τις φτωχότερες επιδόσεις στο hardware της AMD.

amd-r9-290x-9

Αν θέλει, μπορεί κανείς να μην ενεργοποιήσει τις… τρίχες στον τίτλο της CD Projekt RED, τις οποίες “ελέγχει” ο κώδικας για τον οποίο μιλάμε. Κανείς δεν τον υποχρεώνει να το κάνει. Δική της τεχνολογία είναι, λογικό να τρέχει καλύτερα στο δικό της hardware.

“Αν ήθελε, η AMD, θα μπορούσε και αυτή να κάνει το ίδιο”, λέει, μέσες-άκρες, η Nvidia.

Έλα που, κατά την ίδια, το έκανε.

nvidia_hairworks_003

Εκπρόσωπος της AMD υποστηρίζει πως η Nvidia πρόσθεσε την τεχνολογία Hairworks, “για τις τρίχες”, μόλις μέσα στο τελευταίο δίμηνο ανάπτυξης του τίτλου. Όταν η AMD είδε πόσο πέφτουν οι επιδόσεις από την χρήση της, πρότεινε στην CD Projekt RED να συμπεριλάβει και την δική της, αντίστοιχη τεχνολογία, TressFX, ώστε “να υπάρχει εναλλακτική” και το παιχνίδι “να παίζει τα ίδια και στις δυο πλατφόρμες γραφικών”, AMD και Nvidia.

Η απάντηση της CD Projekt RED ήταν πως “τώρα πια είναι πολύ αργά για να προλάβει να κάνει κάτι τέτοιο”.

Και τσουπ, πτώση επιδόσεων, που σε κάποιες περιπτώσεις φτάνει ή και ξεπερνά και το… 50%. Και μπάχαλο. Για τις… τρίχες.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.