Δεν τα πηγαίνει καλά το Witcher 3 στις κονσόλες…

…και με τον τίτλο μας δεν εννοούμε τις πωλήσεις του, αλλά τις επιδόσεις που παρουσιάζει στις κατά τα άλλα “next gen” κονσόλες, παρουσιάζοντας μία συνολική εμπειρία κάτω του ιδανικού.

witcher_3_002

Το βασικό πρόβλημα του τίτλου δεν αφορά στην ανάλυση, όπου όπως γνωρίζουμε πια, ισχύει για μία ακόμα φορά η κλασσική διαφορά ανάμεσα στις δύο και-καλά “next-gen κονσόλες”: το σύστημα γραφικών του Xbox One αποδεικνύεται πιο αδύναμο από αυτό το PlayStation 4, με αποτέλεσμα η κονσόλα της Sony να έχει, σε αυτόν τον τομέα, το πάνω χέρι: είναι η μόνη από τις δύο που παρουσιάζει γραφικά σε πραγματική ανάλυση HD, 1080p. Όχι, όμως: είπαμε, “δεν είναι αυτό το βασικό πρόβλημα”. Τσού.

Το βασικό πρόβλημα είναι πως το Witcher 3 είναι ένας τίτλος με τεράστιο κόσμο και πολύ εντυπωσιακά γραφικά, στο βάρος των οποίων δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οι, επαναλαμβάνουμε, και-καλά next-gen κονσόλες. Nope. “Τους πέφτει βαρύς”. Επειδή, όμως, δεν θα υποχωρούσαν και να μειώνουν την ανάλυση των γραφικών που παρουσιάζουν σε επίπεδα… PlayStation 3 και Xbox 360, καταλήγουν απλά “να παίζουν σπαστά”.

Ω, ναι, και στις δυο το Witcher 3 καταλήγει σε ορισμένες φάσεις να μοιάζει σαν να πηγαίνει… καρέ-καρέ! Όχι, εντάξει, πέφτει, όμως, μέχρι και κάτω απο τα… 20 καρέ το δευτερόλεπτο, π.χ. σε “έντονες μάχες”, καταλήγοντας να παρέχει μία εμπειρία που απέχει μακράν από το ιδανικό.

Να, κάπως έτσι:

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παραπάνω και ως υπενθύμιση πως κάθε φανατικό “κονσολά” που κατηγορεί τους κατόχους PC πως συμπεριφέρονται σαν… “PC master race”, όπως συνηθίζει να λέει κάθε φανατικό console fanboy όποτε ένας κάτοχος PC του θυμίζει τα μειονεκτήματα των κονσόλων.

Λογικό, πάντως, αφού ο τίτλος σχεδιάστηκε για σχετικά δυνατά μηχανήματα, απαιτώντας και είναι αρκετά δυνατό PC “για να παρουσιάσει τα πάντα όπως πρέπει”, ενώ το hardware των, θυμίζουμε, και-καλά “next-gen” κονσολών έχει ήδη ξεπεραστεί (μακράν), κινούμενο στα επίπεδα ενός μέτριου laptop… τριετίας.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.