Δεν έχει “ανεπίσημο BioShock” Black Glove για εσένα.

Η ομάδα ανάπτυξης του Black Glove εγκαταλείπει τον τίτλο, δηλώνοντας αισιόδοξη για μία πιθανή επιστροφή του στο μέλλον.

black_glove_009

Τον περασμένο Οκτώβριο μια ομάδα εργαζομένων στην Irrational Games αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, κατόπιν της διάλυσης της, για να μας δώσουν το Black Glove. Τώρα, ανακοινώνουν πως απέτυχαν.

Αρχικός στόχος τους ήταν να μας δώσουν ένα παιχνίδι που θα ακολουθούσε στα χνάρια των τίτλων για τους οποίους έγινε γνωστή η Irrational Games. Παιχνίδια με πλούσιο σενάριο, μια σχετική ελευθερία κινήσεων και πλούτο πιθανών επιλογών για τον παίκτη, καλαίσθητα γραφικά με πρωτότυπη αισθητική, ατμοσφαιρική μουσική…

Πως λέμε System Shock, BioShock… Τέτοια πράγματα.

black_glove_008

Δυστυχώς, η προσπάθεια χρηματοδότησής τους μέσα από το Kickstarter δεν πήγε και τόσο καλά, αφού εκεί που ζητούσαν $550.000, κατάφεραν να συγκεντρώσουν λιγότερα από τα μισά, “μόλις” $216.517.

Αν και προσπάθησαν να βρουν εναλλακτικές διόδους χρηματοδότησης του τίτλου, όπως αναφέρουν δεν τα κατάφεραν, με αποτέλεσμα η μέχρι τώρα προσπάθειά τους να… μείνει στο ράφι.

Όπως εξηγεί ο Joe Fielder της ομάδας – που άκουγε στο όνομα Day For Night, το ότι σταματούν να εργάζονται σε αυτόν ως ομάδα και ο καθένας θα ασχοληθεί με διαφορετικά projects δεν σημαίνει και ολοκληρωτική ακύρωση του τίτλου.

black_glove_002

Quote:

Ο θρύλος του design, Paul Neurath, μας είπε πρόσφατα “Βάσει της εμπειρίας μου, οι καλές ιδέες δεν έχουν ημερομηνία λήξης”. Πραγματικά πιστεύουμε σε αυτήν την φάση, και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε στο The Black Glove αργότερα, όταν θα μπορούμε να το κάνουμε σωστά.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.