Axiom Verge: έρχεται στο Steam στις 14 Μαΐου

Αν το ονοματάκι Axiom Verge δεν σου λέει κάτι, μη φοβάσαι, δεν είσαι μόνος σου. Αν το μάθεις, όμως, ίσως να προσπαθείς και εσύ να… το διαδώσεις. Ακολουθεί trailer και… εξηγήσεις.

axiom_verge_009

Το Axiom Verge είναι δημιούργημα ενός και μόνο ανθρώπου, του Tom Happ, που “έφτιαξε” μόνος του τα πάντα στον τίτλο: κώδικα, γραφικά, μουσική, level design…

Έμπνευση του, και ο λόγος που μάλλον σε ενδιαφέρει και εσένα, εκείνο το σπάνιο είδος τίτλων που παίζαμε επί εποχής 16 bit υπολογιστών και κονσόλων, όπως τα Turrican (κυρίως οι… Αμιγκάδες της παρέας) και Metroid (για τους κονσολάδες), όπου ναι μεν η δράση παρουσιαζόταν σαν τυπικό platform/shooter “που το βλέπεις απο το πλάι”, αλλά όπου βασικότερο στοιχείο ήταν η εξερεύνηση, η αναζήτηση, ο πειραματισμός.

Axiom Verge_20150404184939

Όπως και εκείνα, έτσι και το Axiom Verge δίνει περισσότερη έμφαση σε αυτό ακριβώς το στοιχείο, ενώ υϊοθετεί και την εμφάνιση και αισθητική τους – κάτι όχι απλά βολικό, αλλά μάλλον αναγκαίο, αφού μιλάμε για δουλειά ενός και μόνο ανθρώπου. Το “χαμηλή ποιότητα” της υπόθεσης, όσον αφορά στον… αριθμό των pixels, μάλλον ήταν ευκολότερο στη σχεδίαση απο ό,τι αν έπρεπε να δημιουργήσει απο το μηδέν τρισδιάστατα μοντέλα, επιφάνειες για αυτά, φωτισμό, αρχιτεκτονική σχεδίαση για τις πίστες και τα αντικείμενα κ.λπ.

axiom_verge_005

Αυτό δεν σημαίνει και πως η αντικειμενική τους “ποιότητα” είναι χαμηλή, αφού παρά τον χαμηλό αριθμό pixels και τη 16bit αισθητική, το Axiom Verge, όπως βλέπεις και απο το trailer, εκμεταλλεύεται τη σύγχρονη τεχνολογία για να παρουσιάσει δράση και εφέ που δεν θα ήταν εύκολα εφικτά με την τότε τεχνολογία των 16bit υπολογιστών και κονσολών: “glitches” στο animation, particles που απλώνονται σε όλη την οθόνη, τεράστιες πίστες με μεγάλη ποικιλία στα γραφικά (πως-λέμε-“tiles”) απο τα οποία είναι δομημένες κ.λπ.

Bonus, απο ό,τι λένε όσοι το έπαιξαν στο PlayStation 4 όπου πρωτοκυκλοφόρησε, ένα πολύ καλό σενάριο επιστημονικής φαντασίας, που σε κρατάει κολλημένο στη θέση σου μέχρι τους τίτλους τέλους.

Ο τίτλος, όπως είπαμε, καταφτάνει και στα PC, μέσω Steam, στις 14 Μαΐου, και μάλλον αξίζει να τον έχεις στα υπόψιν.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.