Τέλος για το Silent Hills των Del Toro, Reedus και Kojima

Όταν αποκαλύφθηκε, πριν μήνες, το Silent Hills, έμοιαζε με… όνειρο για τους gamers: τρια μεγάλα ονόματα απο το χώρο του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και του gaming θα μας τρόμαζαν. Τώρα… ξυπνήσαμε.

silent_hills_pt_004.jpg

Η κοινή άποψη μοιάζει να είναι πως, ο λόγος που δεν θα δούμε ποτέ, τελικά, το Silent Hills, έτσι όπως μας είχε παρουσιαστεί (και έτσι όπως ελπίζαμε να το δούμε), έχει να κάνει με την απομάκρυνση του Hideo Kojima απο την Konami.

Ο Mr. Kojima “τα τσούγκρισε” με την εταιρεία πριν από λίγο καιρό, με την “διάσπαση δυνάμεων” να έχει γίνει πρώτα απ’ όλα αισθητή στην σειρά Metal Gear, που φέρει και το ονοματάκι του.

Αυτό ήταν η αρχή, και μάλλον και το σημαντικότερο, αλλά να που η μπάλα παίρνει σβάρνα και άλλο ένα project που περιμέναμε πως και πως, το νέο Silent Hill, που θα αναβίωνε την μέχρι τώρα κομματάκι κουρασμένη σειρά.

Και αυτό διότι για τη δημιουργία του θα συνεργάζονταν τρία μεγάλα ονόματα που μέχρι τώρα ήταν… ολοκληρωτικά άσχετα με αυτήν: ο Kojima, που… μια ζωή μας δίνει Metal Gear, ο Guillermo Del Toro, που έχει αποδείξει πως έχει απίθανη φαντασία – και μεγάλη αγάπη για καθετί μακάβριο, και, bonus, ο Norman Reedus, που έχουμε δει στην πολύ επιτυχημένη σειρά The Walking Dead. “Με τα ζόμπια”.

silent_hills_pt_002.jpg

Ο συνδυασμός τους, αν το καλοσκεφτείς, όντως έμοιαζε με… όνειρο!

Ο ένας (Kojima) θα έφερνε στο Silent Hills την ειδίκευση του στη δράση stealth, που αποτελεί και το πιο απαραίτητο συστατικό στα παιχνίδια του είδους, αφού “τρόμος” θα πει “την κάνω με διακριτικά… συρσιματάκια πριν με δει ο μπαμπούλας” και όχι “θα τινάξω το κεφάλι του Δράκουλα με το μπαζούκα μου ώξω απ’ το Castle Black του”.

Ο δεύτερος (Del Toro) θα αναλάμβανε το οπτικό και αισθητικό κομμάτι, στο οποίο έχει αποδείξει πάλι και πάλι πως μπορεί να κάνει θαύματα. Απλά σκεφθείτε Silent Hill με ατμόσφαιρα Crimson Peak. Ή, έστω… Hellboy 2!

Ο τρίτος (Reedus)… Εμ… θα… έφερνε στο… εμ… mix… την… εργκ… ειδίκευση του στα… εε… ζόμπια; Δεν ξέρω. Μάλλον απλά “θα δάνειζε τη φάτσα και τη φωνή του στον πρωταγωνιστή” – και αυτό, για κάποιον λόγο, “Θα Ήταν Καλό” (TM) (R) (C).

Τώρα, όπως τελικά διασταυρώθηκε και επιβεβαιώθηκε πέρα από κάθε αμφιβολία, ο τίτλος είναι παρελθόν. Τουλάχιστον, “με αυτή τη λογική”.

Αν και δεν έδειξαν τον Kojima… με το δάχτυλο, και ο Del Toro, και ο Reedus ανέφεραν πως ο τίτλος δεν ισχύει πια, δεν πρόκειται να συμβεί, είναι παρελθόν. Ο μεν πρώτος σε άσχετη συνέντευξή του στο San Francisco International Film Festival, ο δε δεύτερος σε tweet του.

silent_hills_pt_003.jpg

Παράλληλα, η ίδια η Konami ανέφερε εμμέσως πλην σαφώς πως ναι μεν δεν μας τελείωσε εντελώς η σειρά Silent Hill, ως σειρά τίτλων, ως franchise, μα το Silent Hills, ως “ο επόμενος τίτλος της”… Ναι, αυτό “μας τελείωσε”. Πάει. Άδειασε η γυάλα. Bye-bye. Κλάψε.

Έτσι, το σημαντικότερο franchise τρόμου που παραμένει εν ενεργεία, είναι τα… firmware updates των σύγχρονων κονσολών (!!!), αν σκεφτείς πως τα Resident Evil έχουν γίνει, πια, περισσότερο… third person shooters, και αποτελούν τη μόνη εναλλακτική “ως franchise”*.

Ody's thoughts

* …εκτός αν ξεχνάω κάτι. Όχι, “τα φάταλ φρέημς του ουίου-ίου-ουί” δεν μετράνε, αφού ένα βγήκε, όλο’ κι όλο, “μετά τα παλιά που παίζαμε στο πλεηστέϋσο 2”, κι’ αυτό στην Ασία, και μας τα έκαναν τσουρέκια μέχρι να το φέρουν και “προς τα εδώ”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.