Πρώτες πληροφορίες για την δράση του Call of Duty: Black Ops 3

Μπορεί όπως και το πρόσφατο Call of Duty: Advanced Warfare το Call of Duty: Black Ops να εξελίσσεται στο μέλλον και να μοιάζει κομματάκι οπτικά και ως δράση με εκείνο, μα… Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

call_of_duty_black_ops_3_008

Το πρώτο που θα πρέπει να έχεις στο νου όταν σκέφτεσαι πόσο μοιάζει το Call of Duty: Advanced Warfare με το Call of Duty: Black Ops III είναι πως άλλη ομάδα δημιούργησε το πρώτο, άλλη ομάδα δημιούργησε το δεύτερο.

Ναι, μοιράζονται την ίδια τεχνολογία, η κάθε ομάδα βοηθά την άλλη, μα παραμένουν σχετικά ανεξάρτητες και καθεμιά έχει τη δική της λογική – και την δική της προσέγγιση όσον αφορά στη δράση του τίτλου της.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, για να καταλάβεις για τι ακριβώς μιλάμε, πως η Treyarch, που βρίσκεται “πίσω” και απο το νέο Call of Duty: Black Ops 3, ήταν η ίδια που μας έδωσε το Call of Duty (5): World at War, με δράση στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ΑΦΟΥ η Infinity Ward είχε μεταφέρει τη δράση της σειράς στο παρόν με το αμέσως προηγούμενο Call of Duty (4): Modern Warfare.

Η μία έλεγε “καιρός να αλλάξουμε, ας δούμε το παρόν”, η άλλη “εντάξει, μας παίρνει για άλλη μια επίσκεψη στο παρελθόν – αλλά την καλυτερότερη στη σειρά μέχρι σήμερα”. Αυτό εννοούμε “άλλη λογική”.

call_of_duty_black_ops_3_004

Έτσι και το νέο Call of Duty: Black Ops 3, μπορεί να έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το Call of Duty: Advaced Warfare, όπως το ότι και στα δυο βλέπουμε μπόλικη δράση με εξωσκελετούς, drones, “φουτουριστικά φανταρο-γκαντζετίδια” και τέτοια όμορφα, μα η “αίσθηση” που θα σου αφήνει προβλέπεται πως θα είναι κομματάκι διαφορετική.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές για αυτό, η ιστορία του λαμβάνει χώρα μετά το τέλος του Call of Duty: Black Ops 2, με μάχες στον 21ο αιώνα. Τότε, στο κοντινό αυτό μέλλον, τα φαντάρια είναι “εξελιγμένα”, a-la Deus Ex, όχι μόνο με εξωσκελετούς αλλά και με cyber-μέλη (πως λέμε “ενισχυμένα ματάκια, δυνατότερα ρομποτικά χεράκια” κ.΄π.), ενώ και το story μάλλον θα ασχολείται ακριβώς με αυτά, με την ύπαρξη τους και τις συνέπειες αυτής.

Ακριβώς όπως λέμε Deus Ex, δηλαδής.

call_of_duty_black_ops_3_009

Η διαφορά – με τα Deus Ex του πλανήτη – είναι πως αφού εδώ μιλάμε για… Κωλοντούτυ, οι όποιο “προβληματισμοί” και το “σεναριακό βάθος” θα φτάνουν μόνο μέχρι το σημείο όπου να δικαιολογείται το απανωτό πίου-πίου προς όφελος των δυνατών σκηνών δράσης και των τεράστιων εκρήξεων, χωρίς να απαιτείται και τόση σκέψη.

Διότι που να σκοτίζεται, τώρα, για το ότι έχει copyright Google Cybernetics το έντερο σου, και αν δεν πλερώσεις συνδρομή… χέσ’τα (κυριολεκτικά)… Είπαμε, αυτά είναι “σενάρια Deus Ex”. Εδώ έχουμε κωλοντούτυ.

Η campaign του τίτλου, για την οποία ο λόγος, λοιπόν, θα υποστηρίζει πλήρως co-op με μέχρι και τέσσερις παίκτες, ενώ αντίθετα με προηγούμενους τίτλους της σειράς δεν θα παρουσιάζει πολλές παράλληλες ιστορίες μα θα εμβαθύνει σε μία ομάδα χαρακτήρων και μία ιστορία, που όμως “θα είναι πιο ψαγμένη φάση”. Και καλά. Αυτά λέει η μαμά Treyarch.

call_of_duty_black_ops_3_010

Ακριβώς λόγω της μεγαλύτερης έμφασης στην δράση co-op, οι πίστες του παιχνιδιού θα είναι πολύ πιο “ανοιχτές”, με μεγαλύτερες εκτάσεις που θα επιτρέπουν και μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης, ενώ θα υποστηρίζουν…

Quote:

…adaptive and emergent AI…

…που με απλά λογάκια, και δίχως φανφαρο-λεξούλες, σημαίνει πως “οι αντίπαλοι θα προσαρμόζονται στις κινήσεις του παίκτη και θα κινούνται και αντιδρούν, με τη σειρά τους, βάσει αυτών ώστε να δίνουν την εντύπωση αυξημένου ρεαλισμού”. Σημειώνουμε πως αυτή είναι δική μας εξήγηση για τον κατά τα άλλα συντομότερο και πιο “φανταιζί” όρο…

Quote:

…adaptive and emergent AI…

…έτσι, για να μαθαίνεις! :-D

Σημαντικά βελτιωμένα θα είναι και τα γραφικά του τίτλου, ενώ από τις λίγες λεπτομέρειες που έχουν γίνει γνωστές όσον αφορά στο “πώς θα παίζει” είναι η γρηγορότερη κίνηση κατά το… καβάλημα (πες-το-και-“υπερπήδηση”) εμποδίων, η δυνατότητα “να τρέχεις σε κάθετους τοίχους” αλλά και “να ρίχνεις… γλίστρες” (τις λένε “powersliding” – πως λέμε Vanquish, αν το είχες παίξει σε κονσόλα), ενώ θα υπάρχει και ολίγη από… κολύμβηση και υποβρύχιες μάχες.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.