Ηλίθιο bug κάνει πανεύκολο το Bloodborne

Το Bloodborne της From Software ακολουθεί την ίδια λογική με τους τίτλους της σειράς Souls της εταιρείας, που θα πει και πως είναι υπερβολικά δύσκολο. Σωστά; Σχεδόν..!

bloodborne_003

Ως συμπαραγωγή με την Sony, το Bloodborne της From Software παραμένει αποκλειστικό του PlayStation 4, και έτσι δεν το έχουμε δει οι ίδιοι για να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε κατά πόσο, όντως, είναι… παλουκάκι – αφού δεν έχουμε στην διάθεση μας την συγκεκριμένη κονσόλα. Η προϊστορία της From, πάντως, με τη σειρά Souls, μάλλον αποτελεί εγγύηση για αυτό.

Όπως και να έχει, αν θέλει κανείς, βρίσκει λύσεις, και έτσι βρέθηκε τρόπος να… “ξεπετάς” το Bloodborne σε μια, άντε δύο ωρίτσες, δίχως πολύ κόπο, δίχως να χρειάζεται να παιδευτείς: αρκεί να αφήσεις την κονσόλα σου να δουλεύει για κανένα δωδεκάωρο μόνη της!

bloodborne_002

Απο ό,τι φαίνεται, ο τίτλος εμπεριέχει “προσαρμοζόμενο επίπεδο δυσκολίας”, που αλλάζει ανάλογα με το πόσο προχωρά σε αυτό ο gamer. Αν δεν “προχωρά”, το επίπεδο δυσκολίας μειώνεται – και οι αντίπαλοι μετατρέπονται σε… βλήτα!

Τρομαχτικοί spellcasters περιορίζονται στο να σου βαράνε σφαλιάρες, ευέλικτα κτήνη… αράζουν σε ένα σημείο και σε κοιτάνε σαν χαμένα, περιμένοντας πότε θα τα γλιτώσεις από τη μιζέρια τους ξεκάνοντας τα.

Σίγουρα το “πρόβλημα” μπορεί να διορθωθεί με ένα patchάκι, αλλά απο την άλλη μας κινεί την περιέργεια για το αν ισχύει και για τους προηγούμενους τίτλους της εταιρείας και απλά δεν το είχαμε προσέξει.

Λες;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.