Τέλος το Kinect για Windows

H Microsoft σταμάτησε να διαθέτει την δεύτερη έκδοση του Kinect (ή και… οποιαδήποτε-έκδοση-του-Kinect, γενικότερα) για PCs, προτείνοντας στους κατόχους PC την έκδοση για Xbox One.

kinect_pc_003

Όσο καλό και αν αποδείχτηκε ως τεχνολογία σε όσα… πειραχτήρια θέλησαν να πειραματιστούν μαζί του, δημιουργώντας λύσεις κάθε είδους (απο λογισμικό αυτόματης δημιουργίας τρισδιάστατων μοντέλων μέχρι… αυτοκινούμενα skateboards με έλεγχο ταχύτητας μέσω νευμάτων), το Kinect “δεν τραβούσε”. Ούτε σε Xbox, ούτε σε PC.

Η έκδοση για Xbox είναι ως ένα σημείο και… θέμα status της εταιρείας, αποτελώντας το δικό της αντίστοιχο στην τεχνολογία ανίχνευσης κινήσεων των Wii και PlayStation Move, που ίσως εκμεταλευτεί στο μέλλον συνδυάζοντάς το με κάποια τεχνολογία virtual reality. Δεν θα μπορούσε λοιπόν να την ακυρώσει, όσο και αν “μπαίνει μέσα” συνεχίζοντας να την υποστηρίζει (που δεν “μπαίνει”, αλλά δεν έχει πρακτικό λόγο – αυτή τη στιγμή – και να “συντηρεί την ύπαρξη της”). Την έκδοση για PC, όμως;

Ποιός ενδιαφέρεται για αυτήν, πέρα απο τα “πειραχτήρια” που προαναφέραμε;

Και αφού τα “πειραχτήρια”, αν μη τι άλλο, μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα βύσμα που επιτρέπει την σύνδεση της έκδοσης για Xbox One στο PC, η Microsoft… έκανε ακριβώς αυτό: ακύρωσε την διάθεση της έκδοσης ειδικά για PC και προτείνει, από εδώ και έπειτα, σε όποιον ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει τον αισθητήρα κίνησης της στον υπολογιστή του, να προμηθευτεί την έκδοση για Xbox σε συνδυασμό με έναν προσαρμογέα.

kinect_pc_001

Κατά την ίδια, βέβαια, ο λόγος της συνένωσης των δύο προτάσεων σε μία οφείλεται στο ότι η έκδοση για PC είχε τόσο τεράστια ζήτηση που δεν την προλάβαινε. Τώρα, τα πράγματα θα είναι πιο απλά και… Θα τα προλαβαίνει.

Ody's thoughts

Κατούρα και λίγο ρε Microsoft, που είχε τόσο τεράστια ζήτηση το Kinect για PC. Πες μας, γιατί “είχε ζήτηση”; Για να παίζει κανείς Solitaire και Minesweeper με νεύματα; Ούτε εσύ η ίδια δεν κυκλοφόρησες επίσημα ΕΝΑ κομμάτι λογισμικού, εφαρμογή ή παιχνίδι, που να το υποστηρίζει.

Απο πότε το 3D scanning απο “κολλημένους” που δεν θέλουν να σκάσουν χιλιάρικα για σχετικό εξοπλισμό και να στήνουν studio, και τα… αυτοκινούμενα skateboards απο ψυχάκηδες σκεητμπορντάδες-που-τυγχάνουν-και-χάρδουερ-χάκερς, είναι “τεράστια ζήτηση της έκδοσης για PC”;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.