H συναγωνίστρια Kim δείχνει το δρόμο της επανάστασης

Δεν έχουμε ακόμη μπει στο “νόημα” της τεχνολογίας

Βλέπεις τις αλεπάλληλες διαφημίσεις των τηλεπικοινωνιακών παρόχων (“παροχέων”, “παρόχων”, “providers” ή όπως αλλιώς μπορεί να το αποδώσει κανείς στη γλώσσα μας) και σου μιλάνε για ποσοστά κάλυψης δικτύων, αποτελέσματα από Ookla, mookla, zoogla, ταχύτητες 4G+ που κόβουν την ανάσα, επαναστατικά νέα καταστήματα που επαναπροσδιορίζουν το “shopping experience” και τα παίρνουν όλα και τα σηκώνουν, μέσα σε μια δίνη ανεμοστρόβιλου, και άλλα τέτοια φαιδρά.

Και λέω φαιδρά, γιατί, όπως λέει και ο σύντροφος Λαφαζάνης, η χώρα μας δεν είναι παρά μια Μπανανία, ένα προτεκτοράτο, ακόμη και στον τρόπο σκέψης και αντίληψης, το οποίο καθυστερεί, με το ανάλογο lag, να συμβαδίσει με τις τάσεις που επικρατούν στο δυτικό “πολιτισμό”. Τα γατάκια διαφημιστές μας, ακόμη το παλεύουν με ποσοστά κάλυψης και ταχύτητες 4G+, ενώ η πραγματική επιτυχία βρίσκεται σε διαφημίσεις όπως αυτή, η οποία μάλιστα έχει προβληθεί στο Αμέρικα εδώ και δύο μήνες:

Ορίστε, έτσι φτιάχνονται οι σωστές telco διαφημίσεις. Βάλε εκεί ένα “famous person” (a.k.a. ψωνάρα, καβαλημένο, χάπατο, όπως αλλιώς θέλεις πες το), να σου εξηγήσει, και να σου δώσει ισχυρά κίνητρα για το πως ακριβώς πρέπει να αξιοποιείς τα data σου. Και για να πάμε ένα βήμα παραπέρα, θα πρότεινα στοχευμένες διαφημίσεις, για το πως οι άντρες θα μπορούν να κατεβάζουν τσόντες ευκολότερα και οι γυναίκες να κάνουν online shopping με περισσότερη άνεση. Αυτές είναι οι killer apps που πραγματικά κάνουν τη διαφορά.

Φυσικά, η κολαρού Kardashian, μας έχει απασχολήσει και στο παρελθόν με το mobile παιχνιδάκι της, το οποίο της έχει αποφέρει δεκάδες εκατομμύρια. Με μεγάλη χαρά λοιπόν σου ανακοινώνω, σύντροφε αναγνώστη, ότι το παιχνίδι θα έχει και πνευματικό απόγονο, με πρωταγωνιστή, αυτή τη φορά, την Kate Perry, και αυτή άξια καλλιτέχνιδα και αντιπροσωπευτική μορφή του μοντέρνου μουσικού στερεώματος.

Galacticus's thoughts

Σημειώνουμε ότι το “free-to-play” mobile game της Kardashian, είχε κέρδη κοντά στα 200 εκατομμύρια. Ένα εύστοχο σχόλιο που διάβασα σε κριτικές του ήταν πως, όσοι το αγόρασαν και μάλιστα έκαναν και “in-app purchases”, ήταν πραγματικά βλάκες, ενώ όσοι επένδυσαν στη μετοχή της κατασκευάστριας εταιρείας Glu Mobile, έβγαλαν καλά φράγκα. Και ναι, αυτό ήταν ένα hint για “σιγουράκι”, από τον οικονομικό σας αναλυτή Galacticus, που σας λέει, “Αγοράστε τώρα και μοσχοπουλήστε μετά”.

 

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.