Το Facebook σε ρόλο… εφημερίδας!

Το κυρίαρχο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη προσπαθεί να μετατραπεί σε πηγή για την ενημέρωση μας, κλείνοντας συμφωνίες για φιλοξενία περιεχομένου από New York Times, Buzzfeed και National Geographic.

Facebook-Background

Σύμφωνα με τους ίδιους τους New York Times, το Facebook συζητά με μεγάλους “δημιουργούς περιεχομένου” του Internet, ώστε να μπορεί να φιλοξενεί αυτό (το περιεχόμενο) αποκλειστικά μέσα από τις δικές του σελίδες.

Για να κάνει την συμφωνία πιο ελκυστική προς αυτούς, λέγεται πως τους δίνει σημαντικό μερίδιο από τα έσοδα που θα αποκομίζει από τις διαφημίσεις που θα προβάλλονται παράλληλα με αυτό (το περιεχόμενο).

Όπως αναφέρει και το the next web, η κίνηση υποτίθεται πως ταιριάζει στην φιλοδοξία του facebook να μας δώσει έναν ευκολότερο τρόπο κατανάλωσης ειδήσεων, όπως είχε αναφέρει στο παρελθόν.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.