Halo Online: τσάμπα Halo για PCs. Μόνο multiplayer. Μόνο στη Ρωσία.

Αν είσαι και εσύ από αυτούς που περίμεναν την δυναμική επιστροφή του Halo στα PCs, μπορείς να αρχίσεις τα πανηγύρια και, ταυτόχρονα, να κλάψεις. Ήρθε. Όχι για εσένα.

halo_online_002

Microsoft και 343 Industries, αλλά… και παρέα, αφού ο τίτλος αναπτύσσεται σε συνεργασία με άλλες εταιρίες, ανακοίνωσαν την διάθεση ενός νέου παιχνιδιού στην μέχρι τώρα… δυναστεία των Halo. Ένα νέο παιχνίδι που, ναι, κατασκευάστηκε εξαρχής για PC και θα διατεθεί με απολύτως μηδενικό κόστος. Τι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο; Μα… το να μπορούσαμε να το παίξουμε και εμείς, φυσικά!

Και αυτό διότι ο τίτλος αναπτύσσεται αποκλειστικά για την αγορά της Ρωσίας, ή, τουλάχιστον, εκεί θα γίνει το αρχικό testing του. Δεν έχουν ανακοινωθεί σχέδια διάθεσης του και αλλού, και δεν αποκλείεται και, αν δεν ικανοποιηθούν οι δημιουργοί του με την αντίδραση του κόσμου, να μην το δούμε και ποτέ προς τα μέρη μας.

Πρόσθετο αρνητικό, πως ο τίτλος δεν εντάσσεται στην κεντρική σειρά του franchise, δεν εστιάζει, δηλαδή, στις περιπέτειες του Master Chief, ούτε έχει ένα κεντρικό campaign με σενάριο όπως οι περισσότεροι τίτλοι που προηγήθηκαν. Πρόκειται για έναν αποκλειστικά multiplayer τίτλο, η δράση του οποίου εξελίσσεται στην μυστική διαστημική βάση Anvil της USNC, που παρουσιάζεται ως free to play μα που, όπως συνηθίζεται, θα έχει και μια “εσωτερική αγορά” στην οποία θα σου δίνει την μοναδική ευκαιρία να ξοδέψεις τα πραγματικά σου φράγκα για να αγοράσεις βίρτσουαλ αγαθά.

Πάντως, για να μην απορείς, πρόκειται για αυτό:

Ody's thoughts

Σημειώνεται πως είναι ο πρώτος τίτλος του franchise εδώ και χρόνια που αναπτύσσεται εξαρχής για μία διαφορετική πλατφόρμα από τις κονσόλες της Microsoft.

Ο προηγούμενος ήταν ένα δεν-θυμάμαι-πως-το-λένε real-time strategy, παραπλήσιας θεματολογίας, που αναπτύχθηκε κυρίως για tablets και κατέληξε να κυκλοφορεί σε ψιλο-enhanced έκδοση και σε υπολογιστές (και, αν θυμάμαι καλά, τελικά και στο Xbox 360).

Το Halo Online θα παραμείνει “αποκλειστικό του PC”. Τουλάχιστον, βάσει του τι έχουν πει μέχρι τώρα για αυτό. Ποτέ δεν αποκλείεται να αλλάξουν γνώμη.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.