Φέτος θα φτιάξει η χάλια τεχνική υποστήριξη του Steam

Σύμφωνα με τον Erik Johnson της Valve, η εταιρεία γνωρίζει την άποψη που έχουν οι χρήστες σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών που παρέχει, και σκοπεύει να κάνει κάτι για αυτό εντός του έτους.

steam_001.jpg

Όπως, λοιπόν, είπε ο Erik Johnson μιλώντας στο Kotaku:

Quote:

Δεν θεωρούμε πως η εξυπηρέτηση πελατών μας βρίσκεται εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται τώρα. Πιστεύουμε πως οι πελάτες έχουν δίκιο…

(…)

Όταν λένε πως η υποστήριξη μας είναι κακή, η αρχική αντίδραση μας δεν είναι να πούμε “Όχι, στην πραγματικότητα είναι καλή. Κοιτάξτε όλα αυτά”. Είναι να πούμε πως, όχι, πιθανότατα έχουν δίκιο, αφού συνήθως όντως έχουν δίκιο όταν πρόκειται για τέτοια πράγματα.

(…)

Ακούμε αυτά τα παράπονα, και θα αποτελέσουν σημείο στο οποίο θα δώσουμε μεγάλη έμφαση κατά τη διάρκεια του έτους. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε σε αυτό τον τομέα. Θα πρέπει να τα καταφέρουμε καλύτερα.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.