Γουστάρει VR η Microsoft – αλλά… όχι ακόμα.

Όπως δήλωσε ο κορυφοηγέτης του τμήματος Xbox της Microsoft, Phil Spencer, η εταιρεία δεν είναι αντίθετη στην ιδέα της εικονικής πραγματικότητας – απλά, δεν την θεωρεί ακόμα “έτοιμη”.

hololens_001

Η επίσημη στάση της Microsoft απέναντι στην εικονική πραγματικότητα, διά στόματος Phil Spencer, δεν είναι πως δεν αξίζει να ασχοληθείς μαζί της, όπως ίσως είχε δώσει την εντύπωση με την αποκάλυψη της δικής της εναλλακτικής λύσης, HoloLens, μα πως απλά δεν είναι ακόμη η ώρα για κάτι τέτοιο.

Quote:

Οι συζητήσεις ανάμεσα σε όλους μας σε αυτό τον χώρο παραμένουν δυνατές, και αρκετοί κοιτούν προς το Xbox, αλλά και φυσικά το Oculus στο PC και σε άλλα πράγματα, και οι συζητήσεις είναι σπουδαίες αφού όλοι μας κοιτάμε πως το μέλλον στο που πιθανότατα θα πάει αυτός ο χώρος (Σημ.: της εικονικής πραγματικότητας).

(…)

Δεν πιστεύω – και αυτή δεν είναι κάποια προσπάθεια να μειώσω την εικονική πραγματικότητα με κάποιον τρόπο – δεν πιστεύω πως έχει κατασταλάξει ακόμη στο τι είναι και πως θα παρουσιαστεί στην αγορά, αλλά η πρωτοποριακή δουλειά (Σημ.: που γίνεται σε αυτό το χώρο) είναι εντυπωσιακή.

(…)

Είναι κάτι που η βιομηχανία των παιχνιδιών έκανε πάντα, είτε επρόκειτο για τεχνητή ευφυϊα είτε για φωνή. Η βιομηχανία των παιχνιδιών είναι πάντα ένας χώρος πρωτοποριακής δημιουργίας.

(…)

Δεν νομίζω πως κλειδωθήκαμε έξω (Σημ.: με την επιλογή της augmented reality προσέγγισης του HoloLens). Κοιτάξαμε τον χώρο της αναμεμειγμένης πραγματικότητας που μπορούσαμε να κάνουμε με το Hololens και την αντιμετώπισή της ως ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών και τεχνολογιών που μπορούσαμε να καταστήσουμε εφικτά, αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει από το να δραστηριοποιηθούμε στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας είτε άμεσα (σημ.: “first party”, με “δικές της” λύσεις) είτε μέσω της προοπτικής συνεργασιών.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.