Πιστό στο παιχνίδι το κινηματογραφικό The Last of Us

Σύμφωνα με τον Neil Druckmann της Naughty Dog, η επερχόμενη κινηματογραφική μεταφορά του πολύ επιτυχημένου The Last of Us δεν θα… “ξεφεύγει”.

The_Last_Of_Us_Remastered_007.jpg

Είναι ένα από τα πιο κλασικά παράπονα των φανατικών του gaming: σχεδόν καμιά από τις ταινίες που έχουμε δει, με βάση κάποια από τα αγαπημένα μας παιχνίδια, δεν ήταν αρκετά πιστή στο αρχικό υλικό. Σπάνια συμβαίνει κάτι τέτοιο, και, όλως περιέργως, όταν συμβαίνει, “βγαίνει καλή” και η ταινία.

Ody's thoughts

Είναι να απορείς: αφού περιπτώσεις όπως το Mortal Kombat και το Silent Hill ήταν πιο πιστά στο αρχικό υλικό από ό,τι κινηματογραφικές μεταφορές όπως, για παράδειγμα, το… ελεεινό Super Mario Bros ή το Street Fighter, και, παράλληλα, “έβγαλαν τα λεφτά τους”, γιατί τα τζιμάνια του Χόλιγουντ δεν σκέφτονται να επαναλάβουν την ίδια συνταγή αλλά πάντα θέλουν “να ξεφεύγουν”;

Η περίπτωση του κινηματογραφικού The Last of Us, λοιπόν, σύμφωνα με τον Neil Druckmann, θα είναι μεν αρκετά διαφορετική από το παιχνίδι, αφού όπως επεσήμανε θα υπάρχουν αρκετά μεγάλες αλλαγές, αλλά ο τόνος και αυτό που έχει να πει η ιστορία της θα είναι αρκετά πιστά στο παιχνίδι.

Όχι, όμως, δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κατά πόσο η ταινία θα είναι και βασισμένη στο ίδιο το παιχνίδι, και την ιστορία που αυτό παρουσίασε, η αν απλά θα δανείζεται στοιχεία από αυτήν για να παρουσιάσει διαφορετικούς χαρακτήρες σε ένα διαφορετικό “ταξίδι”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.