Κάτω από 1080p το Dying Light στο Xbox One

Εκπλήσσοντας απολύτως κανέναν για μία ακόμη φορά, το Dying Light, που μόλις κυκλοφόρησε για Xbox One, δεν τρέχει σε ανάλυση Full HD στην κονσόλα.

Dying_Light_011.jpg

Η… μακρά ιστορία του Xbox One στο να μην μπορεί να παίζει παιχνίδια σε πλήρη ανάλυση HD, σε αντίθεση με το PlayStation 4, συνεχίζει με το Dying Light που μόλις κυκλοφόρησε.

Δεν πα’να έχει “απελευθερώσει κλειδωμένα resources της κονσόλας” η Microsoft, δεν πα’να “έχει κάνει πατέντες με τη μνήμη”, δεν πα’να έχει “ελαφρύνει τα DirectX”… Το ότι το σύστημα γραφικών του Xbox One είναι αρκετά υποδεέστερο αυτού του PlayStation 4 δεν… σώζεται με την καμία.

Ody's thoughts

Και φαντάσου, δηλαδή, να μην είχε “κάνει και τις πατέντες που έκανε”, πως θα έτρεχε ο τίτλος!

Έτσι, λοιπόν, ενώ το Dying Light και στις δύο ανταγωνιστικές κονσόλες, στο Xbox One και στο PlayStation 4, τρέχει στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο σχεδόν… ακατέβατα, η ανάλυση του είναι 1920 x 1080, όπως λέμε “Full HD” στο PlayStation 4, αλλά 1536 x 1080, όπως λέμε “κλάφτα Χαράλαμπε”, στο Xbox One.

Dying_Light_012.jpg

Να εξηγήσουμε, γιατί ίσως οι πιο… “ρομαντικοί” (αχέμΒΛΗΤΑγκούχου-γκούχ) νομίζουν πως είμαστε αδικαιολόγητα κακοί, πως ένας τέτοιος περιορισμός τώρα, σχεδόν αμέσως μετά την κυκλοφορία της κονσόλας, μεταφράζεται σε ακόμη μεγαλύτερους και σημαντικότερους περιορισμούς μακροπρόθεσμα. Κάτι τέτοιο θα επηρεάσει την μακροβιότητα της κονσόλας, αφού πάντα υπάρχει αναπόφευκτη σύγκριση τόσο με τον ανταγωνισμό στο χώρο των κονσόλων όσο και με τα PCs.

Στον κόσμο τον κονσόλων, το Xbox One ήδη βρισκόταν ένα βήμα πίσω από το PlayStation 4 με το καλημέρα σας, υιοθετώντας μία GPU τεχνολογίας σχεδόν ενός έτους “πίσω” σε σχέση με αυτήν του PlayStation 4. Σε σχέση με τα PCs, αμφότερες οι κονσόλες χρησιμοποιούν GPUs που, όταν κυκλοφορήσαν, βρίσκονταν ήδη περίπου τρία χρόνια “πίσω” από τα PCs.

Dying_Light_007.jpg

Αυτό σημαίνει πως, ενώ στις παλαιότερες κονσόλες, στα Xbox 360 και PlayStation 3, τα PCs χρειάστηκαν ένα-δυο χρονάκια μέχρι να τις… προφτάσουν, καθιστώντας όντως δυνατό το “να κρατήσουν 7-8 χρονάκια στην αγορά δίχως να φαίνονται γερασμένες”, εδώ, στα Xbox One και PlayStation 4, τα PCs είχαν ήδη προβάδισμα εξαρχής.

Έτσι, αντί για τα τυπικά 7-8 χρονάκια, στα οποία συνήθως αισιοδοξούν οι κατασκευαστές των κονσόλων πως θα αντέξουν, με τις τωρινές προτάσεις, ζήτημα σε δυο-τρια χρονάκια αν θα φαίνονται έστω “ανεκτά” τα γραφικά που θα μας δείχνουν. Και ειδικά το πιο αδύναμο από τα δυο. Ποιο, άραγε;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.