Zedla Wii U: χαμένοι στο ηλιοβασίλεμα

Μια πρόγευση από το gameplay του πολλά υποσχόμενα τίτλου της Nintendo που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2015


Galacticus's thoughts

Φέτος η Nintendo έκανε ένα πολύ δυναμικό comeback και πρέπει κανείς να αναγνωρίσει την πίστη της στο αρχικό της όραμα και τις εμβληματικές της σειρές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ένα μονάχα gameplay demo του επερχόμενου Zelda Wii U, με την παρουσία του μέγα γκουρού Miyamoto, είναι αρκετή για να κάνει τα πλήθη των πιστών να παραληρούν. Καθένας με την τρέλα του…

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.
  • ducklord

    Δηλαδή, για να είμαστε ρεαλιστές, μας έδειξαν ένα απόσπασμα από ένα επερχόμενο παιχνίδι που για μία ακόμη φορά επαναλαμβάνει όσα έχουμε δει στην ίδια σειρά στο παρελθόν, αντιγράφοντας ολίγη από Shadow of the Colossus – χωρίς τους Κολοσσούς, όπου οι ίδιοι οι δημιουργοί του χαζοχαίρονται που χρειάζονται ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΌ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ για να πας “από το ένα σημείο όπου έχεις κάτι να κάνεις στο επόμενο”, κατά τη διάρκεια της οποίας “διαδρομής”, αν δεν το προσέξατε, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ!;! Προσέξτε τη φάση που λένε, καταχαρούμενοι, “πάει μόνο του, αλλά μπορώ να αλλάξω την γωνία της κάμερας”..! Γουάου, Nintendo Gameplay.

    Και πρόσθετη λεπτομέρεια που επίσης δεν πρόσεξαν οι Nintendo Freaks: αντί να σου δείξουν σε πλήρη οθόνη, “full screen”, δράση από το παιχνίδι, σου δείχνουν μια οθόνη μέσα στην οθόνη, αλλά το “γιατί” δεν είναι άμεσα ορατό μέχρι σε μια φάση, κάπου στη μέση, που ο Link περνά επάνω από μια βραχώδη επιφάνεια. Και εκεί, αν παρατηρήσεις το texture, μοιάζει βγαλμένο από την… εποχή των Voodoo της 3dfx!

    Θα μου πεις, “κακή συμπιεση ΓιουΤούμπ”.

    Θα σου ανταπαντήσω, “αν έφταιγε ΜΟΝΟ η κακή συμπίεση του ΓιουΤούμπ, θα έβλεπες ομοίως χαμηλή ποιότητα στις… μάπες των ανθρώπων ΔΙΠΛΑ από την οθόνη”. Δεν γίνεται όλα να είναι “καθαρά” ΕΚΤΟΣ από κάποια textures. Αυτό θα πει πως τα textures δεν είναι εξαρχής σε αρκετά υψηλή ανάλυση, κάτι αναμενόμενο για μία κονσόλα με τις “επιδόσεις” (χαρ-χαρ) του Wii U.

  • galacticusX

    Ναι, ντάξει, αλλά δεν είναι όποιο όποιο άλογο, δεν είναι ο Αστραχάν, δεν είναι ο Βουκεφάλας, είναι ο Επόνα (“η” Επόνα; δεν ξέρω, φοράδα είναι;). Κάτσε καλά. Αρτιφίσιαλ Ιντέλιτζενς. Έχεις δει εσύ κανένα άλογο να κουτουλάει σε δέντρα; Άστο στο auto pilot και θαύμασε το scenery! Δες τις 4096 διαφορετικές αποχρώσεις του μπορδοκαλοκόκκινου στο ηλιοβασίλεμα! Αμ, το άλλο, το slow-mo όταν ξεπεζεύει και σημαδεύει με το τόξο; ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΔΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΣΟΥ;;; (τι εννοείς “Max Payne”;;).

  • ducklord

    Ναι, ΈΧΩ δει “άλογο να κουτουλάει σε δέντρα” – του προαναφερθέντος Shadow of the Colossus. Του οποίου οι μάγκες δημιουργοί είχαν την πανέξυπνη ιδέα να εκμεταλευτούν αυτό το τεχνολογικό μειονέκτημα και τους όποιους περιορισμούς στην κίνηση του, που κατέληγαν να σε ενοχλούν, ΚΑΙ σεναριακά – όταν το τελειώσεις, θα καταλάβεις τι εννοώ. Και τότε, “εκεί στο τέλος”, καταλαβαίνεις γιατί οι τίτλοι της Nintendo δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν το μεγαλείο του Shadow of the Colossus (και τους λόγους που η “ξαμολυμένη σε όποιον δημιουργό θέλει να κάνει ό,τι του καπνίσει” προσέγγιση της Sony με τα PlayStations της τα έχει μετατρέψει, μέχρι σήμερα, στις κυρίαρχες κονσόλες σχεδόν κάθε γενιάς).

    Παίχ’το ντε, το καταραμένο. Τόσο καιρό το έχεις. Φτάσαμε στο PlayStation 4 και εσύ ακόμη να τελειώσεις τα must του PlayStation 2!

    (Ξέρω, “κοίτα ποιός μιλάει” :-P )

  • skylik8

    Zedla από το Zedlanova (!!) φυσικά, την παγκοσμίου φήμης επικοντίστρια να υποθέσω;
    : -)

  • ducklord

    “Teh Legs-end of Zedla”… Τι είπες τώρα..!

  • galacticusX

    Χαχαχα! Τώρα το πρόσεξα! Δεν το διορθώνω, έχει πιο πλάκα έτσι!