Οι δημιουργοί του S.T.A.L.K.E.R… υπάρχουν, και “ψήνουν” νέο τίτλο!

Η GSC Game World, δημιουργός της βραβευμένης και αγαπημένης σειράς τίτλων S.T.A.L.K.E.R. επέστρεψε από την… ολοκληρωτική διάλυση ετοιμάζοντας νέο τίτλο.

STALKER_002

Η εταιρεία είχε διαλυθεί πριν από λίγα χρόνια, τουλάχιστον από ότι είχε γίνει γνωστό, αφού είχε αντιμετωπίσει πολλές οικονομικές δυσκολίες. Τώρα, σε συνέντευξη του στο GamesIndustry.biz, ο Valentine Yeltyshev έριξε λίγο περισσότερο φως στην υπόθεση.

STALKER_Shadow_of_Chernobyl_006Όπως εξήγησε, λίγο πριν διαλυθεί, η GSC Game World είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πραγματικού sequel στον απίστευτο επιτυχημένο τίτλο της, του S.T.A.L.K.E.R. 2. Και ενώ είχε φτάσει μέχρι περίπου τη μέση της ανάπτυξης του, τα μέλη της συνειδητοποίησαν πως δεν θα μπορούσαν να ολοκληρώσουν την ανάπτυξη του. Τουλάχιστον, όχι στα υψηλά επίπεδα που θα επιθυμούσαν.

Σε αυτό μάλλον έπαιξε καίριο ρόλο το ότι σημαντικά μέλη της ομάδας την εγκατέλειψαν για να δημιουργήσουν την 4A Games, που μας έδωσε το εξίσου καλό και αγαπημένο – αλλά και παραπλήσιας θεματολογίας – Metro 2033. Αργότερα, όταν το S.T.A.L.K.E.R. 2 ναυάγησε ως project, ακόμα περισσότερα μέλη της GSC Game World την εγκατέλειψαν, δημιουργώντας τις West Games και Vostok Games που ακόμα… “την παλεύουν” για να μας δείξουν κάτι τις προκοπής.

Τώρα, όπως λέει ο Mr. Yeltyshev, η GSC Game World επέστρεψε, έχει μια “συμπαγή” ομάδα, και, ναι, ετοιμάζει κάτι καινούργιο. “Κάτι καινούργιο” που, όπως απάντησε σε ερώτηση σχετικά με το αν θα ακολουθεί το μοντέλο των free to play παιχνιδιών…

Quote:

Είμαστε αρκετά σίγουροι για τους οπαδούς μας. Η αγορά στην οποία βρισκόμαστε εμείς είναι αρκετά παλιομοδίτικη, δεν αποτελείται από δεκαεξάχρονους, αποτελείται από ανθρώπους από 25 μέχρι 40 ετών. Δεν νομίζουμε λοιπόν πως το μοντέλο του free-to-play είναι το κατάλληλο για το παιχνίδι που θέλουμε να φτιάξουμε. Έτσι, κατασκευάζουμε ένα παλιομοδίτικο, full-price παιχνίδι, (Σημ.: για το οποίο) πιστεύουμε πως θα είναι χαρούμενο το κοινό μας. Περιμένουμε αρκετό από το παλιό μας κοινό.

Πριν, όμως, χαρείς, τσούπ, έρχεται η γονατιά να σε διπλώσει: παρά το ότι είχε φτάσει σχεδόν στη μέση το S.T.A.L.K.E.R. 2, όχι, η GSC Game World δεν εργάζεται σε αυτό, αλλά σε ένα εντελώς ανεξάρτητο, νέο πproject. Τώρα, τι θα είναι αυτό, θα σε γελάσουμε.

Ody's thoughts

Και είναι και κομματάκι ανησυχητικό πως, ουσιαστικά, η εταιρεία έχει διαλυθεί, και ότι και να λένε σχετικά με το ότι “έχουνε μία συμπαγή και αξιόπιστη ομάδα”, η GSC Game World δεν είναι “η GSC Game World” αν έχουν φύγει από εκεί οι 19 από τους 20 που την αποτελούσαν. Είναι ο Μπάμπης, που έμεινε πίσω για να σβήσει τα φώτα.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.