Το Star Citizen σου δείχνει τους πλανήτες του

Ο πολυαναμενόμενος τίτλος από τον δημιουργό της κλασσικής σειράς Wing Commander σου δείχνει πως η επιφάνεια των δικών του πλανητών δεν θα είναι ένα άγονο τίποτα η μια περιοχή 10 μέτρων “μπογιατισμένη” στην επιφάνεια τους με δυο-τρια textures. Τσου!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Πρεπει ναναι καταπληκτικο

  • galacticusX

    Υποτίθεται ότι ολοκληρωμένο το παιχνίδι θα το δούμε μετά από δύο χρόνια, τέλη του 16. Μέχρι τότε, μπορεί να έχουν έρθει πραγματικά εξωγήινοι και να μας μεταφέρουν κανονικά σε άλλους πλανήτες, οπότε δε θα έχει και πολύ νόημα το παιχνιδάκι του Κρις Κρις. Εκείνο που συνεχίζει να με προβληματίζει πάντως είναι ότι ακόμη και σήμερα μιλάμε για “modules” και δεν ξέρουμε πως όλα αυτά θα συντίθενται στο ολοκληρωμένο game. Δίνουν υπερβολική βαρύτητα στα γραφικά και φοβάμαι ότι θα την πατήσουν στο ΑΙ και στο optimization. Έπειτα, αυτή η περίερη εμμονή τους στον “ρεαλισμό” μπορεί να γίνει μπούμερανγκ: ωραία, δηλαδή κάθε φορά που θα πρέπει να προσγειωθώ σε πλανήτη για να αγοράσω ένα μπουλόνι, πρέπει να ξοδέψω μισή ώρα με πρωτόκολλα προσγείωσης, τελωνεία, απολυμάνσεις με τα δικά τους cut-scenes; Και πως θα γεμίσεις ένα μίνι σύμπαν με διαφορετικούς πλανήτες με procedural τρόπο, ώστε και να μη μοιάζουν πολύ ίδιοι και να αλλάζουν ανάλογα με την τρέχουσα οικονομία; Εδω λέει ο τύπος, αν η οικονομία είναι στα μαύρα της τα χάλια θα υπάρχει εγκληματικότητα στν πόλη, γκραφίτι στους τοίχους και άλλα τέτοια. Πότε θα γίνουν όλα αυτά, πότε θα δοκιμαστούν; Εδώ ακόμη είμαστε σε pre-alpha στάδιο και αυτοί πουλάνε σκαφάκια και passes, για κάτι που στο τέλος μπορεί να μη λειτουργεί, ή, αν λειτουργεί, θα θέλει τίποτα 12πύρηνο Core i7 και τριπλό SLI GTX Titan.