Ανίκανο για 1080p στο… Halo 2 το Xbox One

Όπως εξήγησε ο Dan Ayoub, παραγωγός της επερχόμενης συλλογής The Master Chief Collection που συγκεντρώνει όλους τους μέχρι τώρα τίτλους της σειράς Halo στο Xbox One, ο δεύτερος από αυτούς δεν “θα πιάνει” πραγματική ανάλυση HD.

Halo 4 Cortana 001

Όπως συνέβη και με το remake του πρώτου τίτλου, έτσι και το Halo 2 θα επιτρέπει στους gamers να μεταπηδούν κατά βούληση ανάμεσα στην αρχική engine του κλασικού τίτλου και στην ανανεωμένη εκδοχή της που η 343 Industries “ξανάχτισε” για την Master Chief Collection. Αυτός ο συνδυασμός δυο engines, με την δεύτερη να είναι σαφώς ανανεωμένη σε σχέση με αυτήν με την οποία είχαμε γνωρίσει αρχικά το Halo 2, φαίνεται πως αποδείχτηκε περισσότερο βαρύς από όσο μπορούσε να “σηκώσει” το Xbox One.

Ody's thoughts

Το οποίο, βέβαια, αν το σκεφτείς, είναι ηλίθιο ως ισχυρισμός, αφού το remake του πρώτου τίτλου παρουσίαζε και εκείνο δύο engines να τρέχουν παράλληλα. Στο Xbox 360. Κατανοητό το ότι τώρα που μιλάμε για υψηλότερες αναλύσεις κάτι τέτοιο “έχει ακόμη μεγαλύτερο βάρος στην κονσόλα”, αλλά εξακολουθεί να φαίνεται απίστευτα γελοίο από τη στιγμή που όλοι οι άλλοι τίτλοι στην συλλογή, το “έχω και εγώ δυο engines να τρέχουν ταυτόχρονα” remake του πρώτου Halo, καθώς και τα Halo 3 και 4, θα τρέχουν εγγενώς σε ανάλυση 1080p.

Πάντως, φρόντισε να αναφέρει επίσης πως όσον αφορά στο framerate, εκεί δεν χρειάζεται να ανησυχούμε αφού το campaign του τίτλου θα παίζει στα 60 fps, ενώ παρά το ότι η πραγματική ανάλυση του θα είναι 1328 x 1080, αυτό δεν θα επηρεάζει την δράση του που, όπως γνωρίζουμε άλλωστε (αφού δεν έχει δεχτεί σημαντικές τροποποιήσεις) παραμένει άκρως διασκεδαστική.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.