Μια φετούλα Dreamfall και πολύ σου είναι

Η επιδημία των κουτσουρεμένων games εξαπλώνεται
Το βρήκαμε τώρα, αντί να στρώσουμε τον κόλο κάτω και να βγάλουμε ένα ολοκληρωμένο και σταθερό παιχνίδι με ένα σεβαστό χρόνο gameplay, ώστε να το ευχαριστηθεί ο αγοραστής, τώρα σερβίρουμε ένα κομματάκι και τα άλλα… έχει ο Αλλάχ, γιαβάς-γιαβάς “σε πολλές άτοκες δόσεις”. Αυτή τη φορά ο λόγος για το Dreamfall Chapters: Book One, το οποίο κυκλοφορεί μεν την 21η Οκτωβρίου, ημέρα εθνικής παλλιγενεσίας και ενθουσιασμού, αλλά μόνο για τα τρία πρώτα κεφάλαια της περιπέτειας. Τα υπόλοιπα κεφάλαια της ιστορίας δεν έχει προσδιοριστεί πότε θα βγουν, όποτε καπνίσει στους devs.

Το παιχνίδι έχει κάποιο ενδιαφέρον μόνο και μόνο λόγω του “παππού” The Longest Journey, αλλά αυτό δεν είναι συνταγή επιτυχίας: είδαμε και το Destiny, που ναι μεν έβγαλε τα λεφτά του σχεδόν σε μια βδομάδα, μόνο και μόνο επειδή στραβωθήκανε χιλιάδες χαζοπούλια, θεωρώντας ότι θα είναι σώνει και ντε παιχνιδάρα, because Bungie. Αλλά πες ότι στο Destiny, το μέγα ατόπημα, δηλαδή αυτό του απαράδεκτου single player και της ανύπαρκτης ιστορίας, συγχωρείται, λόγω της φύσης του, καθότι πρόκειται για FPS.

Εδώ όμως, η ιστορία είναι το Α και το Ω. Αγοράζεις ένα παιχνίδι μόνο και μόνο για την ιστορία του κι αν έχεις την υποψία ότι μπορεί, λόγω οικονομικών ή άλλων θεμάτων, η εταιρεία του να μην μπορέσει ποτέ να βγάλει τα επόμενα κεφάλαια, ώστε να ολοκληρώσεις την περιπέτεια, τι νόημα έχει; Πώς την έχουνε δει; Λεονάρντο ντα Βίντσι, που έμεινε στην ιστορία περιβόητος επειδή άφηνε ημιτελή τα έργα του;;

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.