Free Gaming: τρόμος στη μεταλλαγμένη Ρωσία του S.T.A.L.K.E.R. – Lost Alpha

Το S.T.A.L.K.E.R. – Lost Alpha είναι ένα απίστευτα φιλόδοξο MOD που, αντίθετα με το τι συμβαίνει συνήθως σε παραπλήσιες περιπτώσεις, και όμως, κυκλοφόρησε.

S.T.A.L.K.E.R._-_Lost_Alpha_042

Όποιος έχει ψάξει και ψαχτεί λιγάκι με τον κόσμο των MODs, για οποιοδήποτε παιχνίδι, γνωρίζει πως συνήθως χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τα μικρά και απλά MODs που επιφέρουν κάποιες μικρές αλλαγές στο παιχνίδι, για παράδειγμα, αλλάζουν το όπλο του πρωταγωνιστή, του φοράνε ένα διαφορετικό καπέλο ή κάτι τέτοιο, και τα υπερ-φιλόδοξα και uber-πολύπλοκα projects, πίσω από τα οποία κρύβονται πολυπληθείς ομάδες, που αισιοδοξούν να πλάσουν ολόκληρες περιπέτειές ή / και να επιφέρουν τόσο ραγδαίες αλλαγές στον τίτλο ώστε να φτάνει σε σημείο να μην αναγνωρίζεις πως είναι ο ίδιος.

Και, όπως επίσης γνωρίζει όποιος έχει ασχοληθεί με το άθλημα, αλλά και όπως είναι λογικό, υπάρχει ενα τεράστιο πλήθος από τα πρώτα και απίστευτη έλλειψη από τα δεύτερα. Και αυτό διότι, 9 στις 10 περιπτώσεις, οι ερασιτέχνες developers προσπαθούν να τα αναπτύξουν συνειδητοποιούν πως είναι υπεράνω των δυνάμεων τους και εγκαταλείπουν την προσπάθεια, είτε η ομάδα “τα τσουγκρίζει” και ο καθένας παίρνει το δρόμο του, ή, ή, ή…

S.T.A.L.K.E.R._-_Lost_Alpha_058

Όσο αυξάνεται η πολυπλοκότητα ένος project, τόσο πολλαπλασιάζονται και οι πιθανότητες ολικής αποτυχίας του. Για αυτό, λοιπόν, και είναι σπάνιο να συναντούμε MODs σαν το S.T.A.L.K.E.R. – Lost Alpha, που φτάνει ή και ξεπερνά το επίσης εντυπωσιακό Black Mesa για το Half-Life 2.

S.T.A.L.K.E.R. – Χαμένος Παράδεισος

Το project δημιουργήθηκε από μια ομάδα φανατικών οπαδών του πρώτου παιχνιδιού της σειράς S.T.A.L.K.E.R., και δεν είναι ούτε παράλληλη ιστορία, ούτε ανάπλαση τους, ούτε prequel ή sequel. Είναι… Είναι κάτι περίεργο.

Όπως συμβαίνει συχνά κατά την ανάπτυξη ενός τίτλου, η δημιουργός του S.T.A.L.K.E.R., GSC, όχι μόνο άλλαξε κάποια χαρακτηριστικά του μα και αφαίρεσε ολόκληρα κομμάτια του μέχρι αυτό να φτάσει στα καταστήματα. Κάποια τμήματα που θεώρησε πως δεν λειτουργούσαν όπως θα έπρεπε. Πως θα ήταν χειρότερο αν, τελικά, συμπεριλαμβανόταν στο παιχνίδι. Πως, γενικά, θα ήταν καλύτερο να κοπούν. Εντελώς.

Έλα που αρκετοί οπαδοί του τίτλου τα είχαν δει ήδη από demos, εικόνες και παρουσιάσεις σε περιοδικά ή συνεντεύξεις των developers, και όταν τελικά κυκλοφόρησε ο τίτλος… ξίνισαν που δεν τα βρήκαν σε αυτόν. Ή που, για όσα υπήρχαν, “δεν ήταν όπως τα περίμεναν”. Αποφάσισαν λοιπόν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, και έτσι γεννήθηκε το S.T.A.L.K.E.R. – Lost Alpha.

Page 1 of 41234
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • George Lolas

    Τρομερή δουλειά πραγματικά. Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που αγαπάω τόσο πολύ το PC gaming. Γιατί υπάρχουν ταλαντούχοι άνθρωποι εκεί έξω με μεράκι που δημιουργούν τέτοια ωραία πραγματάκια.