Ναι, θα μπορείς να αλλάξεις τα φώτα με MODs στο Fable Anniversary!

Όπως ανέφερε ο Craig Oman της Lionhead Studios στο Eurogamer, το HD remake του κλασσικού τίτλου της, Fable, για τα PCs, θα έχει πλήρη υποστήριξη modding – και όχι μόνο.

fable_anniversary_003.jpg

Ναι, αυτό σημαίνει πως αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς μαζί του, θα μπορείς να του αλλάξεις τα φώτα, κυριολεκτικά, όπως είπαμε και στον τίτλο μας. Και αυτό αφού, βλέπεις, ο τίτλος βασίζεται στην Unreal Engine 3, και άμα έχεις πρόσβαση στον editor της, μπορείς και να αλλάξεις τα φώτα στον κόσμο του παιχνιδιού. Και τις επιφάνειες. Και… Εμ… Ίσως όχι και τα πάντα, τελικά.

Όπως είπε ο Craig μιλώντας στο Eurogamer…

Quote:

Αυτό σημαίνει πως ό,τι μπορούν να κάνουν οι καλλιτέχνες και οι animators μας, μπορεί να το κάνει τώρα και η κοινότητα των modders.

Εξήγησε, όμως, πως εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο είχε κατασκευαστεί το παιχνίδι αρχικά, για το πρώτο Xbox 360, δεν ήταν δυνατόν να προστεθεί και υποστήριξη για την προσθήκη νέων quests, χαρακτήρων ή όπλων.

fable_anniversary_002.jpg

Ody's thoughts

Κατά τα άλλα “υποστήριξη της unreal engine και του editor της” my ass, με το συμπάθιο. Άμα είναι απλά να ντύνουμε με καινούρια ρουχαλάκια τους χαρακτήρες που ήδη υπάρχουν…

Τουλάχιστον, θα είναι εύκολη η πρόσβαση στις όποιες τροποποιήσεις, αφού ο τίτλος θα υποστηρίζει το Steam Workshop. Ναι, αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να τον αγοράσεις “από εκεί”, από το κατάστημα Steam της Valve. Ή από αλλού, αλλά με υποστήριξη για το Steam της Valve. Διότι Steam της Valve. Για αυτό.

Τέλος, επειδή σίγουρα έχεις μεγαλώσει από τότε που είχες πρωτοπαίξει το παιχνίδι στο πρώτο σου Xbox, και είσαι πια πιο χαρντκορίλας (μουχαχα, ναι, καλά, βράσε κανένα αυγό και για εμάς), η Lionhead έχωσε στο Fable Anniversary και ένα νέο Heroic Mode, που θα είναι αρκετά πιο δύσκολο. Η ίδια το χαρακτηρίζει “μόνο για προχωρημένους παίκτες”, και θα έχει, για παράδειγμα, μειωμένο damage των οπλών του παίκτη στους εχθρούς, χαμηλότερα επίπεδα στις πανοπλίες, μεγαλύτερο line of sight των αντιπάλων κ.λπ.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.