Πόσο καλύτερο είναι το νέο HD Resident Evil; Τόσο!

Η ίδια η Capcom ανέβασε ένα σύνολο συγκριτικών φωτογραφιών στα ιντερνέτς, που αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας πως το νέο HD remake του Resident Evil είναι καλύτερο από το… εμ… προηγούμενο HD remake του Resident Evil. Ναι. Αυτό.

Resident_Evil_HD_Remake_2015_007.jpg

Πρέπει να έχεις αρκετό θάρρος και καλή ικανότητα στην αυτοκριτική για να ανεβάζεις εικόνες του ίδιου σου του παιχνιδιού στο προσωπικό σου site και να λες ” πω-πω, κοίτα τι χάλια σου πούλησα τότε“. Και όμως, αυτό ακριβώς έκανε η Capcom όσον αφορά στο πιο πρόσφατο remake του κλασικού της τίτλου, Resident Evil, που είχε κυκλοφορήσει στο Wii της Nintendo.

Με αφορμή το ότι ετοιμάζει, για μία ακόμη φορά, άλλο ένα HD remake του, η Capcom ανέβασε (στο Capcom-Unity που θα βρεις στην πηγή μας), συγκριτικές εικόνες της νέας έκδοσης σε σχέση με την παλιά. Το αποτέλεσμα, το αναμενόμενο. Ή, μάλλον, περίπου.

Αν και η νέα έκδοση δείχνει αρκετά πιο καθαρή από την παλιά, αυτό δεν είναι και τόσο μεγάλο κατόρθωμα αν σκεφτεί κανείς πως το Wii, στην καλύτερη, έβγαζε ανάλυση 480p. Για όποιον δεν το συνειδητοποιεί, και μπλέκεται με το πιο πρόσφατο Wii U, ” τέτοια ανάλυση μπορούσαν να σου βγάλουν και το PlayStation 2 και το πρώτο Xbox “. Άστα’τσε’βρ’αστα!

Επιπλέον, φαίνεται πως έχει και λίγο καλύτερο φωτισμό.

Ody's thoughts

Εντυπωσιάστηκα τώρα, έβαλαν καλύτερα φωτάκια επάνω από τα σχεδόν ακίνητα γραφικά του παλιού τίτλου. Έλιωσαν στη δουλειά τα παιδιά.

Το δεν τραγικό είναι πως παρά το HD του ονόματος, οι εικόνες έχουν – δεν έχουν ανάλυση 720p.

Ody's thoughts

Για να τα συνοψίσουμε και να καταλάβετε και την αρνητική μου στάση: έχετε δοκιμάσει να τρέξετε στον υπολογιστή σας το προηγούμενο remake, αυτό που θάβει η Capcom, μέσω του εξομοιωτή Dolphin, πειράζοντάς τις ρυθμίσεις γραφικών του και, επιπλέον, χώνοντας κάποια φίλτρα στο παιχνίδι τύπου ENB/FXAA; Αν όχι, κάντε το. Και, όχι, δεν θα σας βοηθήσω στην διαδικασία, αφού μέσα από αυτήν έχετε πολλά να μάθετε μόνοι σας.

Ένα από τα οποία είναι πως οι εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών, συχνά πυκνά, μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Να, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπου μια μέτρια αναβάθμιση επιφανειών, μοντέλων, και ένα γρήγορό πέρασμα στο υπάρχον μοντέλο φωτισμού, πλασάρονται ως ένας νέος, σημαντικά ανανεωμένος τίτλος. Που, συμπτωματικά, σε σχέση με τον εξομοιωμένο προκάτοχο του, άντε να δείχνει καλύτερος από ό,τι περιέγραψα κατά 5%. Άντε, λοιπόν. Αγόρασε το. Πάλι. Τρίτη ή τέταρτη φορά θα είναι;

http://www.capcom-unity.com/brelston/blog/2014/08/27/resident-evil-screen-slider-comparison

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.