Σε κεφάλαια το Dreamfall Chapters – Νοέμβριο το πρώτο.

Το κάποτε πολυαναμενόμενο μα σήμερα-το-έχουμε-ξεχάσει-όλοι τελευταίο sequel του The Longest Journey θα κυκλοφορήσει, τελικά, το Νοέμβριο. Μα όχι όλο.

Dreamfall_Chapters_Wallpaper_003

Όπως ανακοίνωσε ο Ragnar Tørnquist και η Red Thread Games, ο τίτλος αποδείχθηκε πολύ μεγαλύτερος από ό,τι είχαν εκτιμήσει αρχικά, και έτσι δεν θα καταφέρουν να τον διαθέσουν ολόκληρο σύντομα. Για αυτό, θα τον σπάσουν σε ξεχωριστά επεισόδια, κυκλοφορώντας το πρώτο από αυτά, το Book One, τον Νοέμβριο.

Πριν χαρείς, όμως, “για το sequel του εκπληκτικού The Longest Journey” – άποψη με την οποία συμφωνώ προσωπικά – να θυμίσω πως ο τίτλος ήδη είχε ένα sequel: το Dreamfall, από το οποίο και ο τίτλος του νέου αναμενόμενου παιχνιδιού. Που ήταν ολίγον-τι μάπα το καρπούζι.

Το δε Dreamfall Chapters ξεκίνησε την ανάπτυξη του πριν από αρκετά χρόνια, και όπως φαίνεται και από το όνομά του θα κυκλοφορούσε ως ανεξάρτητα κεφάλαια, με την λογική που είχε προσπαθήσει να καθιερώσει η Valve με τα Half-Life Episode 1-2 μα… τελειοποίησε η Telltale με τα Sam & Max, Monkey Island, Walking Dead κ.λπ. Στην πορεία, “δεν τους έκατσε”, και αποφάσισαν “να το κάνουν ενιαίο και μεγάλο τίτλο”.

Και αφού μας παρουσίασαν ένα βιντεάκι που θα μπορούσε να έχει ετοιμάσει σε μια εβδομάδα Ο Μπάμπης Ο Ανιματέρ, για μια ακόμη φορά, σιγή, μέχρι τώρα.

Ody's thoughts

Προσωπικά, δεν το θεωρώ και την καλύτερη ένδειξη για τον τίτλο. Όχι μόνο το Dreamfall αγνόησε ότι ήταν καλό στο The Longest Journey και άφησε τους οπαδούς του τίτλου με την υπόσχεση “α, αυτό ήταν η άσχετη μέση, που χτίζει την ιστορία για την εντυπωσιακή κατάληξη”, αλλά μετά ήρθε η… προσβολή πως “η κατάληξη” δεν θα ήταν “κατάληξη” αλλά το πρώτο κεφάλαιο σε μια σειρά τίτλων (με όσα επεισόδια “τους έπαιρνε να αρμέξουν” από τους οπαδούς – ναι, είμαι κυνικός).

Μετά, έγινε ενιαίο παιχνίδι, αφού είδαν πως οι οπαδοί δεν “θα τα έσκαγαν” και τόσο χοντρά – δεν τους έπαιρνε τους ίδιους να “το τραβήξουν” τόσο ως Red Thread Games χωρίς την χρηματική υποστήριξη της “μαμάς” Funcom και, τελικά, πάλι “επεισόδια”, αφού όπως απέδειξε η Telltale, μπορούν να πουλήσουν τελικά. Για δες.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.