Το No Man’s Sky έκλεψε και πάλι την παράσταση

note

Πέρυσι, στην πρώτη αποκάλυψη του στα VGX, κατάφερε να εκμηδενίσει κάθε άλλο τίτλο που είχε παρουσιαστεί πριν από αυτό. Τώρα, μάλλον κέρδισε και πάλι τις εντυπώσεις στην φετινή E3.

Θυμίζουμε πως το περιεχόμενο του τίτλου δημιουργείται δυναμικά από τον υπολογιστή με την μέθοδο του procedural generation, με αποτέλεσμα να μην έχει ένα δεδομένο, σχεδιασμένο εξαρχής σύμπαν από τους δημιουργούς του, που και οι ίδιοι δεν γνωρίζουν τι μπορεί να συναντήσει κανείς σε αυτόν!

Για περισσότερα σχετικά με το No Man’s Sky και τον procedurally generated κόσμο του, δείτε το παλαιότερο σχετικό θέμα μας.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • George Lolas

    Αυτό και το νέο Zelda τα δύο πιο αξιοσημείωτα games που είδαμε στην E3. Ειδικά το No Man’s Sky με έχει ήδη κερδίσει.