Με μεγαλύτερη ανάλυση το… χωρίς Kinect Destiny

Η Bungie αποφάσισε να μην προσθέσει, τελικά, υποστήριξη Kinect στον επερχόμενο τίτλο της, θεωρώντας σημαντικότερο να παρουσιάζει υψηλότερη ανάλυσή στα γραφικά του.

Destiny_003.jpgΠριν λίγο καιρό, βλέποντας το PlayStation 4 να κυριαρχεί στην αγορά, η Microsoft αποφάσισε επιτέλους να αφαιρέσει το Kinect από το πακέτο του Xbox One. Βασικότερο κέρδος από αυτή την κίνηση, η μείωση του κόστους της κονσόλας, που θα την έκανε να φανεί πιο ελκυστική στο αγοραστικό κοινό.

Ακόμη σημαντικότερο, όμως, είναι πως, παρά το ότι ισχυριζόταν η εταιρεία μέχρι τότε, όπως αποδείχτηκε τελικά, το Kinect όντως “έτρωγε” ένα 10% επιδόσεων από την κονσόλα. Ένα 10% το οποίο τώρα θα απελευθερωνόταν, βοηθώντας την κονσόλα σε άλλον έναν τομέα στον οποίο… έτρωγε χαστουκιά μέχρι τώρα από τον βασικό ανταγωνιστή της: στην ανάλυση των γραφικών της.

Το σύστημα γραφικών του Xbox One αποδείχτηκε τελικά πιο αδύναμο από αυτό το PlayStation 4, και παρά το ότι, θεωρητικά, ο κεντρικός επεξεργαστής της κονσόλας υπερέχει από αυτόν του ανταγωνιστή της, αυτό δεν φάνηκε να την βοηθά και τόσο στην σημαντικότερη λειτουργία της: το πως παρουσιάζει τα παιχνίδια.

Destiny-Bungie-007

Τώρα, η Bungie ανακοίνωσε πως θα είναι η πρώτη εταιρία που θα… δρέψει τους καρπούς της κίνησης της Microsoft, της αφαίρεσης του Kinect από το πακέτο του Xbox One, χαρίζοντας το κέρδος 10% της… απουσίας του Kinect στην ανάλυση του παιχνιδιού.

Ή μάλλον…

Destiny-Bungie-023Δεν το ανακοίνωσε η ίδια η Bungie, αλλά ο Phil Spencer της Microsoft, μιλώντας περί ανέμων και υδάτων σχετικά με το Xbox One, το Kinect, την ανάγκη η όχι ύπαρξης αυτού σε συνδυασμό με την κονσόλα και το πως εκμεταλλεύονται το όλο πακέτο οι developers.

Για να μην τα πολυλογούμε, και μεταφέρουμε όλες τις… αερολογίες του και σας πρήζουμε, πάνω-κάτω είπε πως το Xbox One πάντα είχε μια καβάτζα ιπποδύναμης, την οποία και απέφυγε να συσχετίσει με το ίδιο το Kinect. Που “την έτρωγε”.

Και, μέσες-άκρες, είπε πως κάθε developer μπορεί να επιλέξει το πως θα χρησιμοποιήσει τους πόρους της κονσόλας, το πως και αν και πόσο θα χρησιμοποιείται το Kinect σε έναν τίτλο, και όλα αυτά σε συνδυασμό “βοήθησαν τους φίλους τους στην Bungie να αυξήσουν την ανάλυση του επερχόμενο τίτλο τους, Destiny”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.