Λιγότεροι – μικρότεροι τίτλοι από τη Sony για το PS Vita

Η Sony φαίνεται πως αρχίζει να αποδέχεται την… ήττα του PS Vita, μεταφέροντας το βάρος για την παραγωγή των περισσότερων τίτλων για αυτό στους indie developers.

PS Vita

Η σημερινή θέση του PS Vita είναι χειρότερη κι από αυτήν του PSP, αφού, τουλάχιστον, σε εκείνο η Sony συνέχισε να προσπαθεί για κάποια χρόνια να το καταστήσει ελκυστικότερο στο κοινό, δίνοντας μας ορισμένους από τους πιο εντυπωσιακούς του τίτλους. Τα δυο God of War και το Killzone που κυκλοφόρησαν γι’ αυτό αποτέλεσαν έμπρακτη απόδειξη του αρχικού ισχυρισμού της πως η τότε, πρώτη φορητή κονσολίτσα της, μπορούσε να παρουσιάσει τίτλους αντίστοιχους αυτών του PlayStation 2.

Τον ίδιο ισχυρισμό έκανε και για την σχέση του PS Vita με το PlayStation 3, αλλά, δυστυχώς… μάλλον δεν τα υπολόγισε καλά, αφού πριν προλάβει “να πιάσει” το PS Vita, κυκλοφόρησε στην αγορά το PlayStation 4. Άρα, η… αντιστοιχία φορητής-σταθερής κονσόλας, “έσπασε”.

Ή, τουλάχιστον, αυτό φαίνεται να παρουσιάζει ως βασική δικαιολογία η Sony, για το ότι από εδώ και έπειτα δεν θα παράγει και τόσους “μεγάλους” τίτλους για αυτό. Αν παράγει. Κανέναν.

Quote:

Το PS Vita μπορούσε να παρουσιάζει γραφικά στα επίπεδα του PlayStation 3. Από τη στιγμή όμως που ο κόσμος είδε το PlayStation 4, έχει και αυξημένες απαιτήσεις. Έτσι, τα γραφικά του PS Vita μάλλον “θα του φαίνονται λίγα”, αλλά, ευτυχώς, η κονσολίτσα μπορεί να προβάλλει αυτά το PlayStation 4 λειτουργώντας ως τηλεκοντρόλ του.

Αν και δεν τα είπε ακριβώς έτσι, αυτό πάνω-κάτω ήταν το νόημα όσων είπε ο Shuhei Yoshida, πρόεδρος των Worldwide Studios της Sony, όσον αφορά στο PS Vita. Και, παράλληλα, δήλωσε ευτυχής που γνώρισαν τέτοια εξάπλωση τα indie games, αφού χάρη σε αυτά μεγάλωσε αρκετά η συλλογή τίτλων του PS Vita. Για την ακρίβεια, αυτά αποτελούν μέχρι σήμερα την δραματική πλειοψηφία της.

Αν, λοιπόν, έχεις αγοράσει ένα PS Vita, και περιμένεις να δεις νέο LittleBigPlanet, Uncharted, Resistance ή κάτι αντίστοιχα “μεγάλο” σε αυτό… Μάλλον θα μείνεις “στο περίμενε”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.