Δικαστικό χαστουκάκι στη Nintendo από τη Philips

Η Nintendo αντέγραψε την πατέντα της Philips όσον αφορά στον τρόπο αναγνώρισης των κινήσεων του χρήστη στα Wii και Wii U.

Ο θάνατος του hardcore gaming!

Αυτό, τουλάχιστον, πιστεύει το Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας, αφού αυτή ήταν η απόφαση στην οποία κατέληξε όσον αφορά στη διαμάχη των δύο εταιριών σχετικά με μια πατέντα αναγνώρισης κινήσεων της Philips.

Παλαιότερα, είχαμε δει προσπάθειες αναγνώρισης κινήσεις που βασιζόταν είτε σε κάποιο “χειριστήριο” που κρατούσε η γενικώς “βρισκόταν στο σώμα του χρήστη”, είτε σε κάποια κάμερα. Η πατέντα της Philips περιγράφει ένα συνδυασμό και των δυο, κάμερας και χειριστηρίου, για αυτό το σκοπό. Αποτέλεσμα, καλύτερη “ανάγνωση” των κινήσεων του χρήστη, αφού το σύστημα αντλεί δεδομένα παράλληλα από δυο πηγές – κάτι που μέχρι τότε δεν είχε σκεφτεί κανείς.

Ody's thoughts

Και να δείτε που μετά από αυτήν την σειρά μπορεί να έχει η Sony με το Move. Με τον ίδιο τρόπο δεν λειτουργεί;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.