Έρχεται patch βελτίωσης του Watch Dogs στα PC

Όπως είπε μέσω Twitter ο technical director του παιχνιδιού, Sebastien Viard, η Ubisoft ετοιμάζει patch που θα βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του Watch Dogs στα PC.

Quote:

Οι προγραμματιστές μας στα PC … ετοιμάζουν αυτή τη στιγμή ένα patch που θα βελτιώνει την εμπειρία σας βάσει των αναφορών σας, μείνετε συντονισμένοι.

Watch_Dogs_002.jpg

Επιπλέον, εξήγησε γιατί ο τίτλος φαίνεται να θέλει πολύ ισχυρότερο hardware στα PCs σε σχέση με αυτό που διαθέτουν οι σύγχρονες κονσόλες:

Quote:

Το Watch Dogs μπορεί να χρησιμοποιεί περισσότερα από 3+ GBs RAM στις κονσόλες (νέας γενιάς) για τα γραφικά του, το σύστημα γραφικών του PC σου χρειάζεται αρκετή VRAM για τις ultra options λόγω της απουσίας ενοποιημένης (μνήμης).

Με άλλα λόγια, μέχρι να δούμε να κυκλοφορούν προσιτές κάρτες γραφικών με ίδια ποσότητα μνήμης με αυτήν στην οποία έχουν πρόσβαση οι σύγχρονες κονσόλες, που μπορείς να δεις πως πάνω-κάτω, κατά μέσο όρο και ανάλογα με το παιχνίδι μεταφράζεται ως “η μισή από την συνολική τους μνήμη” (άρα, κοντά 4GBs)… κάθε φορά που ένας τίτλος κυκλοφορεί και σε αυτές και στα PC, θα χρειάζεται αντίστοιχη αντιμετώπιση.

note

Από όσο γνωρίζουμε – δεν τις έχουμε σχεδιάσει εμείς ούτε είμαστε προγραμματιστές παιχνιδιών σε αυτές – οι σύγχρονες κονσόλες, το Xbox One και το PlayStation 4, δεν έχουν έναν εξαρχής προκαθορισμένο και περιορισμένο όγκο μνήμης που να χρησιμοποιεί το σύστημα γραφικών τους. Αντίθετα, μοιράζονται την ίδια μνήμη με τον κεντρικό επεξεργαστή τους.

ram-memory

Αυτό σημαίνει πως κάθε παιχνίδι μπορεί να μοιράσει την μνήμη όπως θέλει ανάμεσα στον επεξεργαστή και το σύστημα γραφικών, για να πετύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, στους υπολογιστές που δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, και επεξεργαστής και σύστημα γραφικών το καθένα έχει πρόσβαση στη δική του, ξεχωριστή μνήμη.

Εξαίρεση, οι νέες APUs της AMD, που συνδυάζουν επεξεργαστή και σύστημα γραφικών στο ίδιο τσιπάκι. Δυστυχώς όμως, το σύστημα γραφικών σε αυτές αποδεικνύεται αρκετά αδύναμο σε σχέση με τις εξειδικευμένες λύσεις, και το πλεονέκτημα της πρόσβασης σε ένα κοινό σύνολο μνήμης εξαφανίζεται λόγω του μειονεκτήματος των χαμηλών επιδόσεων τους.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • galacticusX

    Μπράβο τους για τη γρήγορη κίνηση, γιατί το game έχει απαράδεκτο optimization για PC. Ακόμη και με τερατώδη specs κάνει τρελά βυθίσματα στο frame rate. Εκείνο που είναι το πιο ενοχλητικό είναι το κοντινό pop-in των αντικειμένων όταν οδηγείς. Για την κονσόλα να το κατλάβω, αλλά για το PC είναι γελοίο. Πάντως γενικα΄το παιχνιδάκι, για intro σε καινούριο franchise δεν είναι καθόλου άσχημο. θα το φτιάξουν στα sequels και θα έχει και μπόλικη υποστήριξη από patches και updates.