Το σύστημα VR της Valve εμφανίζεται και πάλι

Μπορεί η Valve να έχει αφήσει να εννοηθεί πως δεν σκοπεύει να διαθέσει εμπορικά μια εκδοχή της πρότασης Virtual Reality που αναπτύσσει η ίδια, αλλά…

valve_vr_002.jpg

Αλλά το ότι επιμένει να συνεχίζει να την αναπτύσσει ενώ κατά τα άλλα περιμένουμε το Oculus Rift και το Morpheus, είναι αν μη τι άλλο… κομματάκι ύποπτο.

Η (μέχρι τώρα) ανώνυμη συσκευή της Valve, λοιπόν, έκανε πάλι την εμφάνισή της, αυτή τη φορά στην συνάντηση Boston VR Bender, δείχνοντας να έχει δανειστεί χαρακτηριστικά από το Oculus Rift.

Συγκεκριμένα, ενώ από ό,τι ήταν γνωστό μέχρι σήμερα η Valve χρησιμοποιούσε κάμερες επάνω στην συσκευή που “κοιτούσαν” τον γύρω χώρο για να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τον προσανατολισμό της, η νέα έκδοση διαθέτει ένα μεγάλο σύνολο κουκκίδων (όπως λέμε “είναι πουά”!), ώστε, αντίστροφά με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν, να μπορεί να την “δει” και “αναγνωρίσει” εύκολα μια εξωτερική, ανεξάρτητη από αυτήν κάμερα.

Η συσκευή φαίνεται μεγαλύτερη σε όγκο από την τελευταία έκδοση του Oculus Rift, ενώ πρόσθετες πληροφορίες λένε πως δεν χρησιμοποιεί μια οθόνη χωρισμένη σε δύο κομμάτια όπως εκείνο, άλλα δύο ανεξάρτητες οθόνες ανάλυσης 1080p, μια για κάθε μάτι, τοποθετημένες κάθετα.

Πάντως, δεν αποκλείεται αν η Valve κρίνει πως τα σχέδια της ομάδας του Oculus Rift και της Sony με το Morpheus δεν συμβαδίζουν με τα δικά της, να διαθέσει η ίδια αυτόνομα μια εκδοχή της συσκευής στο κοντινό μέλλον, όταν είναι έτοιμη.

Ίσως παράλληλα με τα Steam Machines.

Ody's thoughts

…και το Half-Life 3. ΚΑΙ ΤΟ HALF-LIFE 3! ΠΛΗΗΗΗΖ!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.