Σχεδόν ένα εκατομμύριο εκτιμά πως θα πουλήσει το Oculus Rift

Ταπεινές βλέψεις, ρεαλιστικοί στόχοι, αισιόδοξα σχέδια, προσγειωμένες εκτιμήσεις.

Oculus_DK2_00

Σε συνέντευξή του με το Ars Technica κατά την E3, ο CEO της Oculus, της “μαμάς” του Oculus Rift, Brendan Iribe, παρουσιάστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος σχετικά με την πορεία της εμπορικής διάθεσης της συσκευής στην αγορά. Όταν, με το καλό, γίνει.

Quote:

…(Εκτιμούμε ότι θα πουλήσουμε) κάτι λιγότερο από ένα εκατ. κομμάτια όσον αφορά στην πρώτη εμπορικά διαθέσιμη έκδοση του Oculus Rift.

(…και αφού εξήγησε πως όταν και αφού αυτή η πρώτη έκδοση θα έχει υπάρξει στην αγορά για ένα με δύο χρόνια, τότε θα είναι έτοιμη η Oculus να διαθέσει στην αγορά την δεύτερη έκδοση της συσκευής…)

Τότε είναι που θα μας έρθουν αυτά τα απίστευτα, Άγια Δισκοπότηρα (του gaming), οι “killer apps” της VR. Και τότε είναι που η κλίμακα πραγματικά θα επεκταθεί, και ελπίζουμε πως θα δούμε πολλά εκατομμύρια ανθρώπους που ασχολούνται με την VR, να παίζουν σπουδαία παιχνίδια και να κάνουν άλλα πράγματα.

Αυτό που μάλλον ενδιαφέρει τους περισσότερους όμως, είναι το σχόλιο του σχετικά με το πώς αναμένεται ότι θα είναι το κόστος της συσκευής. Που αν και δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένη τιμή, ή σε τι επίπεδο θα κυμαίνεται αυτή, είναι ευχάριστο πως ο ίδιος ο Mark Zuckerberg, ο “μπαμπάς” του Facebook (στο οποίο, τώρα πια, ανήκει η Oculus), πιέζει ώστε όταν διατεθεί η συσκευή στην αγορά, αυτό να γίνει με τιμή κόστους. Κάτι τέτοιο, κατά τον ίδιο, συμφέρει όλους τους εμπλεκόμενους: και οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν μια σπουδαία συσκευή σε όσο το δυνατόν πιο προσιτή τιμή, όσο και οι δημιουργοί της να εκμεταλλευτούν έξυπνα μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μάζα χρηστών – αγοραστών – καταναλωτών ώστε να αποκομίσουν κέρδη από το “οικοσύστημα” που θα δημιουργηθεί με διαφορετικούς τρόπους

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.