Η Apple ετοιμάζει στρατιά διαφημιστών για τις προωθητικές της ανάγκες

Χαρίζει γη και ύδωρ στους καλύτερους promoters για να φτιάξει in-house διαφημιστική
Τα ‘χει πάρει κρανίο το ηγετικό μπλοκ της Apple, με προεξέχοντες τους Tim Cook και Phil Schiller (αντιπρόεδρο marketing), με τις επιτυχείς καμπάνιες της Samsung και των άλλων ανταγωνιστών της στον τομέα της διαφήμισης και αποφάσισαν να τελειώνουν μια και καλή με αυτό το πρόβλημα. Λεφτά έχουν, δόξα τον Θωρ, οπότε η φημολογούμενη κίνησή τους να φτιάξουν μια ολόκληρη εταιρεία αποτελούμενη από 1.000 διαφημιστές, ειδικά για τις ανάγκες της Μηλοεταιρείας, δεν πρέπει να προξενεί μεγάλη έκπληξη.

Η Apple έχει κυρήξει, άτυπα, έναν “ψυχρό πόλεμο” σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, όπως την TBWA, που είναι στο TOP 10 των μεγαλύτερων εταιρειών προώθησης στον κόσμο, θέλοντας να αποσπάσει τα καλύτερα δημιουργικά μυαλά και να φτιάξει τη δική της αποκλειστική στρατιά. Απομένει να δούμε ποια μορφή θα έχει αυτό το σχήμα και κυρίως αν θα προκαλέσει αλλαγή νοοτροπίας και αισθητικής στις διαφημίσεις της Apple.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.