Το Zelda στην Unreal Engine 4!

ΌΟοπα! Μην τρέχεις! Στάσου! ‘Μύγδαλα!zelda_unreal_engine_4003.jpg

Όποιος νόμισε πως μιλάμε για έναν νέο τίτλο της Nintendo με τις περιπέτειες του (γιατί-με-λένε-Zelda-όλοι;) Link, που θα χρησιμοποιεί ως τεχνολογική υποδομή την εντυπωσιακή Unreal Engine 4, και που θα κυκλοφορήσει για το (δεν-έχω-τι-να-τρέξω-και-χρησιμοποιώ-το-χειριστήριο-για-να-κρατάω-κλειστό-το-πακετάκι-των-μπισκότων) Wii U του, ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ. Αχέμ. Εργκ… Γελάστηκε!

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει και πως λέμε και εμείς (καλά, “εγώ”) ψέμματα. Απλά, αναφέρομαι σε ένα ανεπίσημο remake του κλασσικού The Legend of Zelda: Ocarina of Time – για την ακρίβεια, όχι όλου, μα ενός μικρού τμήματος του, του Temple of Time – μέσα από την Unreal Engine 4.

Ο δημιουργός του, Michael Eurek, χρειάστηκε έξι μήνες “λυωσίματος” επάνω από τα Z-Brush, Photoshop και Maya για να καταφέρει να αναπλάσει τα πάντα από το μηδέν, καταλήγοντας στο αποτέλεσμα που βλέπετε στο βίντεο.

Ody's thoughts

Καλό; Να’ταν κι’ άλλο; Κλαφτείτε στη Νιντέντου. Εκείνη έχει τρομάξει την Epic (που έφτιαξε την Unreal Engine) από την πλατφόρμα της, και αναλώνεται σε “updates” των τίτλων που μας έχει ήδη δώσει 2108.39 φορές σε όλες τις προγενέστερες πλατφόρμες της. Μπου-χου. Και αν σας ακούσει, γράφτε μου. Να, εκεί αποκάτου, “στα σχόλια”. Ναι, εκεί.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.