Κόλαση η μεταφορά του Last of Us στο PS4

Σύμφωνα με τον Neil Druckmann, creative director στη Naughty Dog, η μεταφορά του The Last of Us στο PlayStation 4 όχι μόνο δεν ήταν απλή υπόθεση, αλλά αποδείχθηκε… άθλος!The Last of Us - Wallpaper 002

Και αυτό διότι ο τίτλος ήταν τόσο optimized για τη δραματικά διαφορετική αρχιτεκτονική του PlayStation 3, για “να τρέχει καλά σε εκείνο”, ώστε η Naughty Dog έπρεπε να ξαναγράψει μεγάλα κομμάτια του κώδικα του από το μηδέν για να λειτουργεί στη νέα κονσόλα της Sony.

Info

Που, θυμίζουμε, έχει κατά 99% αρχιτεκτονική τυπικού PC. Ναι, το PlayStation 4. Και το Xbox One, μια από τα ίδια.

The Last of Us - EllieΜετά, όταν πια ο κώδικας είχε μεταφερθεί σε αυτό και λειτουργούσε δίχως να “παγώνει” κάθε τρεις και λίγο, έπρεπε να ελέγξουν λεπτομερώς κάθε πτυχή του τίτλου, για να βεβαιωθούν πως δεν θα ήταν διαφορετικός ανάμεσα στις δυο εκδόσεις. Διότι, ναι, η έκδοση για PlayStation 4 είναι “βελτιωμένη”, αλλά όπως θυμίζει, άλλο το “βελτιωμένη”, άλλο το “διαφορετική”. “Βελτιωμένη” θα πει πως έπρεπε να είναι ίδια όσον αφορά στη συνολική “συμπεριφορά” της, στη δράση της, στο τι και το πώς το απεικόνιζε, αλλά διαφορετική όσον αφορούσε στην ποιότητα αυτού.

Όσο για το σημαντικότερο εμπόδιο; Όχι ένα, αλλά δυο: ο διαθέσιμος χώρος αποθήκευσης και… το YouTube!

Το δε πρώτο διότι η ποιότητα των γραφικών του τίτλου είναι τόσο ανεβασμένη ώστε, αναπόφευκτα, έχουν αυξηθεί και οι απαιτήσεις του σε όγκο. Και πόσο θα μπορούσαν να το “στριμώξουν” σε ένα blu-ray, όταν ήδη η προηγούμενη έκδοση, για το PlayStation 3, καταλάμβανε σχεδόν ένα ολόκληρο τέτοιο δισκάκι;

The Last Of Us

Το δε δεύτερο, όσον αφορά στο YouTube, είναι αποτέλεσμα του πρώτου: πώς μπορείς να δείξεις στα πλήθη πόσο ανεβασμένη φαίνεται η ποιότητα του τίτλου στο νέο PlayStation 4, όταν εκεί που τον έχεις να τρέχει στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, το YouTube σου ανακωδικοποιεί το video στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο και, επιπλέον, εφαρμόζει συμπίεση που ρίχνει την ποιότητα του;

Ody's thoughts

Έλα μου ντε! Τόσο πολύ πέφτει η ποιότητα, έτσι; Δεν ξέρω, καλό χρυσό και άγιο το The Last of Us, και το υπεραγαπώ, αλλά ομολογώ πως το trailer του… Gravity στο YouTube μου είχε φανεί υπερ-εντυπωσιακό.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.