Δεν αρκούν τα 8GBs των κονσολών

Τι, νόμιζες πως επειδή οι νέες κονσόλες των Sony και Microsoft έχουν περισσότερη μνήμη από τις προηγούμενες, αυτή είναι και αρκετή; ΧΑ! Όχι κατά τον Sean Tracy της Crytek!

Xbox_Live_Points_Card.jpg

Quote:

…Θα έπρεπε να συμφωνήσω με την άποψη πως 8GBs μπορούν εύκολα να γεμίσουν…

…είπε ο Sean Tracy, Engine Business Development Manager της Crytek USA, όσον αφορά στην μνήμη που διαθέτουν τα νέα PlayStation 4 και Xbox One, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το αν θα συναντήσουμε προβλήματα μνήμης σε αυτή τη γενιά κονσολών

Quote:

…και μάλιστα οι developers δεν έχουν καν πρόσβαση σε όλα τα 8GBs της μνήμης. Για παράδειγμα, το Xbox One κρατάει κάποια από τη RAM του για τις ανάγκες του λειτουργικού του συστήματος.

PlayStation_4_-_004.jpg

Από την άλλη, βέβαια, και τα περισσότερα σύγχρονα PCs διαθέτουν 8GBs μνήμης, που θεωρείται υπεραρκετή για τις περισσότερες ανάγκες τους.

Info

Για να βλέπουμε τα πράγματα σφαιρικά, θυμίζουμε πως οι πρόγονοι των σύγχρονων κονσολών, το Xbox 360 και το PlayStation 3, διέθεταν πάνω-κάτω 512MBs RAM. Δεκαέξι φορές περισσότερη “μπορεί να αποδειχθεί λίγη”;! Ναι, μπορεί. Και ένα δίκτυο 800 υπολογιστών μπορεί να σου φανεί “λίγο” αν προσπαθείς να… εξομοιώσεις τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Τι συζητούσαμε, είπαμε; Α, ναι… “Παιχνιδάκια σε κονσόλες”…

Αν τόση μνήμη είναι αρκετή για έναν υπολογιστή που κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από το να παίζει απλώς παιχνίδια, και που, μάλιστα, λόγω του επεξεργαστή και του συστήματος γραφικών του, παρουσιάζει ακόμη εντυπωσιακότερα αποτελέσματα και στα ίδια τα παιχνίδια, από που και ως που δεν είναι αρκετή για τις κονσόλες;

xbox one call of duty ghosts 003

Μήπως αυτή είναι το πρόβλημα που το Xbox One και το PlayStation 4 δεν μπορούν να παρουσιάζουν παιχνίδια στις ίδιες αναλύσεις και με τον ίδιο ρυθμό ανανέωσης όπως οι υπολογιστές;

Ody's thoughts

Τον βρήκαμε τον φταίχτη, αδέλφια! Η μνήμη φταίει που οι καινούριες κονσόλες φαίνονται υποδεέστερες των υπολογιστών! Αυτό ήταν!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • galacticusX

    Ας μας εξηγήσει τότε ο κυριούλης, πως βγήκε το Titanfall στο 360 με μισό giga RAM…