Ήδη κερδοφόρο το PlayStation 4

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Sony, Kaz Hirai, όχι μόνο το PlayStation 4 είναι ήδη κερδοφόρο, αλλά φαίνεται κι ότι ίσως ξεπεράσει σε έσοδα το PlayStation 2.

playstation_4_003.jpg

Μία από τις πιο επιτυχημένες κονσόλες όλων των εποχών, το δεύτερο PlayStation εξακολουθεί να πουλάει ακόμη και σήμερα, σχεδόν 10 χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Δύσκολα θα μπορούσε κανείς να επαναλάβει μια τέτοια επιτυχία, αλλά, από ότι φαίνεται, και σύμφωνα με τον πρόεδρο της Sony, Kaz Hirai, μάλλον τα κατάφεραν!

Η νέα κονσόλα της ήδη “έχει βγάλει τα σπασμένα” όσον αφορά στο hardware της, με αποτέλεσμα ότι βγάζει από εδώ και έπειτα να μεταφράζεται ως έσοδα για τη Sony.

Info

Θυμίζουμε πως η συνηθισμένη πολιτική με τις κονσόλες είναι κατασκευαστής πως να τις πουλάει σε τιμή χαμηλότερη του κόστους κατασκευής τους, και “να βγάζει τα σπασμένα” από τα υπόλοιπα συμπράγκαλα και τα παιχνίδια τους.

Έτσι, μπορεί για παράδειγμα ένα PlayStation 4 να κοστίζει €350 για την κατασκευή του στη Sony και να σου το πουλάει για €300, υπολογίζοντας πως όταν π.χ. αγοράσεις ένα δεύτερο joypad και δύο παιχνίδια “θα βγει η διαφορά”. Και, ότι πάρεις από εκεί και έπειτα, της φέρνει έσοδα.

Αυτό που λέει λοιπόν τώρα ο πρόεδρος της είναι πως κατάφεραν να ξεπεράσουν αυτή την πρώτη περίοδο όπου το hardware της κονσόλας είναι κυρίως… χορηγία της κατασκευάστριας εταιρίας προς τους gamers, και τώρα πια… “βγάζουν λεφτά” και από αυτό – δίχως να περιμένουν “πότε θα αγοράσει ο gamer και κάτι άλλο πέραν αυτού”.

Βέβαια, η αλήθεια είναι και πως η Sony την είχε πατήσει με το ανορθόδοξο hardware του PlayStation 3, για το οποίο και χρειάστηκε τρία χρόνια μέχρι να κάνει απόσβεση. Σε πλήρη αντίθεση, το νέο PlayStation 4 έχει ήδη φτάσει στο ίδιο σημείο μόλις μέσα σε μήνες μετά από την αρχική κυκλοφορία του.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.