Τα όμορφα graphics δεν κάνουν όμορφα games

Ένας graphic designer σου εξηγεί το γιατί
guacamelee
Πολλές φορές ένα game, παρότι είναι άρτιο στον τεχνικό τομέα, αποτυγχάνει να μεταδώσει στον παίκτη την ατμόσφαιρά του. Παράλληλα μπορεί να χάσει και την προσωπικότητά του, πόσες φορές δε λέμε ότι BF και CoD μπορεί να είναι φανταστικά στα gfx, αλλά είναι πλέον τόσο τυπικά που δεν κάνουν πλέον ιδιαίτερη αίσθηση; Ο Augusto Quijano, υπεύθυνος για τα γραφικά στο indie 2D game Guacamelee, μας εξηγεί, μέσα από μια ομιλία που έδωσε στην GDC (Games Developer Conference), πως δε χρειάζεται να γραφικά να είναι “όμορφα” αλλά πιο έξυπνα σχεδιασμένα για να κάνουν εντύπωση. Είναι καλό να το δεις αν ασχολείσαι με το σχέδιο, ή αν θέλεις να δεις τον τρόπο σκέψης του graphics designer που συμμετέχει σε ένα game.

Galacticus's thoughts

Να υπενθυμίσω ότι αυτό το φαινόμενο το συναντάς πάρα πολύ συχνά σε games που σου μένουν στο μυαλό, όχι λόγω των υπέροχων graphics, αλλά του έξυπνου τρόπου σχεδίασής τους. Πάρε για παράδειγμα το κλασσικό Grim Fandango, που άφησε εποχή με τον εντελώς sui generis χαρακτήρα του. Ή κάτι εντελώς διαφορετικό, το εθιστικό παιχνιδάκι Race the Sun, με γραφικά που λες και ξεπήδησαν από PC 20ετίας. Παρόλα αυτά είναι minimal ακριβώς για να εξυπηρετήσει καλύτερα τo γρήγορο ρυθμό του, αλλά και να σου δώσει αυτή την arcadey αίσθηση των παλιών 3D games, όπως το Starfox.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.