Ο Κινέζος αντίζηλος του Oculus Rift

Ο χώρος της Virtual Reality επεκτείνεται, μια νέα, κινεζική πρόταση να προσπαθεί να χωθεί ανάμεσα στα Oculus Rift και Sony Morpheus.ANTVR_Kit005.jpg

Φυσικά, τα Oculus Rift και Sony Morpheus αποτελούν τα δύο σημαντικότερα ονόματα σήμερα στον χώρο της Virtual Reality, ακόμη και αν ουσιαστικά αμφότερα παραμένουν υποσχέσεις, και δεν τα έχουμε δει στην τελική της μορφή.

Από αυτή την άποψη, και το ANTVR Kit, όπως είναι το όνομά της πρότασης που κάνει η κινέζικη ANTVR μέσα από το Kickstarter, είναι και αυτό μια υπόσχεση, και μάλιστα από κάποιες απόψεις, καλύτερη από τις άλλες δύο!

ANTVR_Kit002.jpg

Αντίθετα με εκείνες, το ANTVR Kit συμπεριλαμβάνει στο πακέτο του και ένα χειριστήριο, καθώς και μια μπαταρία λιθίου. Το μέγεθος των οθονών που παίζει ακριβώς ανάμεσα στα Morpheus και OC, στις 6” (το OC βρίσκεται, στην τωρινή του μορφή, στις 7” και το Morpheus της Sony στις 5”), με αναλογία 4:3. Αυτές μεταφράζονται σε οπτικό πεδίο 100 μοιρών, επίσης αντίστοιχο με του Oculus Rift (που θεωρείται πολύ καλό ώστε “να σε βάζει μέσα στον εικονικό κόσμο”).

Αντίθετα με τα άλλα δύο, όμως, η ANTVR δεν χρησιμοποιεί κάποια κάμερα για πρόσθετη ανίχνευση της θέσης της συσκευής της, και περιορίζεται στους ενσωματωμένους αισθητήρες της.

Σύμφωνα με την ίδια, η συσκευή είναι ιδανική τόσο για δισδιάστατα και τρισδιάστατα παιχνίδια όσο και για ταινίες, αντίθετα με τις ανταγωνιστικές προτάσεις που εστιάζουν στο gaming. Επιπλέον, πλασάρεται ως μια “global” πλατφόρμα, που θα μπορεί να συνεργαστεί με PC, Xbox, PlayStation, Android αλλά και να προβάλλει blu-ray, όταν οι ανταγωνιστές της εστιάζουν την προσοχή τους σε μια πλατφόρμα έκαστος – κατά την ίδια: στο PC και στο PlayStation 4.

Η εταιρεία ζητά $200.000 μέσα από το KickStarter, και μέχρι τώρα έχει καταφέρει να συγκεντρώσει κάτι περισσότερο από τις 90.

Αν, πάντως, αποκρυπτογραφήσει κάνεις όσα λέει για το project της, φαίνεται πως μιλάμε για μια υποδεέστερη συσκευή, που παρουσιάζει ως πλεονεκτήματα κάποια χαρακτηριστικά της που αντικειμενικά είναι μειονεκτήματα.

Για παράδειγμα, η απουσία κάμερας δεν μεταφράζεται ως “ανωτερότητα των δικών της αισθητήρων”, αλλά ως απουσία του σημαντικότερου αισθητήρα από όλους διαφραγματικά καλή ανίχνευση βάθους, θέσης του χρήστη και γωνίας θέασης. Θυμίζω ότι και το Oculus Rift ξεκίνησε την πορεία του “σκέτο”, βασιζόμενο αποκλειστικά σε αισθητήρες ενσωματωμένους στην ίδια τη συσκευή, καταλήγοντας στο να χρησιμοποιήσει και μία κάμερα στην τελευταία εκδοχή του.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.