Το και-καλά εντυπωσιακό Mario Kart 8

Καθώς το Internet γεμίζει με εικόνες από το και-καλά εντυπωσιακό και “Full HD” Mario Kart 8, οφείλουμε να επιστήσουμε την προσοχή σας σε κάποια σημεία του.Mario_Kart_8_-_001.jpg

Όπου διαβάσετε για αυτό θα δείτε να λένε πως είναι εντυπωσιακό, πως παρουσιάζει πανέμορφα γραφικά, πως αποδεικνύει ότι το Wii U είναι όντως μια “HD” κονσόλα. Παραμύθια φούμαρα!

Δεν θέλουμε να εμβαθύνουμε στο πώς δημιουργούνται τα τρισδιάστατα γραφικά στα παιχνίδια που παίζουμε, για αυτό ας διαχωρίσουμε την όλη φάση σε τέσσερις διαφορετικούς τομείς: πολύγωνα, επιφάνειες, φωτισμός, εφέ

Όσο πιο σύγχρονος είναι ένας τίτλος, τόσο καλύτερος είναι και στους τέσσερις αυτούς τομείς. Το ίδιο ισχύει και για το hardware στο οποίο τρέχει – πόσο καλύτερο είναι σε κάθε έναν από αυτούς τους τομείς, τόσο καλύτερο είναι από όποιο άλλο hardware υστερεί σε αυτούς.

Mario_Kart_8_-_002.jpg

Προσέξτε, τώρα, τις εικόνες που κυκλοφορούν από το Mario Kart 8.

Βλέπετε ένα τεράστιο πλήθος από περισσότερα πολύγωνα σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους; Ναι, είναι περισσότερα και οι καμπύλες επιφάνειες όντως φαίνονται… καμπύλες, αλλά ο τίτλος δεν παρουσιάζει μοντέλα που να χρειάζονται υπερβολική λεπτομέρεια, ούτε που προσπαθούν να παρουσιάσουν κάτι αληθοφανές, προσεγγίζοντας την πραγματικότητα. Το “καρτουνίστικο” της υπόθεσης το βοηθά σε αυτό τον τομέα.

Mario_Kart_8_-_004.jpg

Οι επιφάνειές είναι αυτές που δίνουν στα γραφικά των παιχνιδιών την εντύπωση πως έχουν συγκεκριμένη υφή. Συνήθως πρόκειται για φωτογραφίες, για παράδειγμα μιας επιφάνειας ξύλου, χαλικιών κλπ, που “τυλίγεται” γύρω από τα γραφικά. Βλέπετε κάποιο πλήθος εντυπωσιακών επιφανειών υψηλών αναλύσεων στις εικόνες που παρουσιάζει το Mario Kart; Μήπως σας φαίνεται αληθοφανής η επιφάνεια του δρόμου στον οποίο τρέχουν τα οχήματα του τίτλου; Να βοηθήσουμε: nope.

Αυτά που σαφώς παρουσιάζονται βελτιωμένα στον νέο τίτλο είναι ο φωτισμός και τα εφέ Και πάλι, όμως, ο φωτισμός δεν συγκρίνεται με αυτόν τίτλων όπως, για παράδειγμα, το τελευταίο Assassin’s Creed, όπου έχουμε κύκλο με σχετικά ρεαλιστική μετάβαση ημέρας-νύχτας, ή με τις πατέντες που κάνουν τα Killzone και InFamous στο PlayStation 4. Τα οποία, επιπλέον, έχουν και πιο ανοιχτούς χώρους στους οποίους εξελίσσεται η δράση τους, και άρα απαιτούν και πολύ πιο πολύπλοκο “στήσιμο” του φωτισμού τους.

Mario_Kart_8_-_003.jpg

Όσο για τα εφέ, αυτά ναι, είναι καλά. Θολώματα, λάμψεις, αντανακλάσεις του φωτός, όλα όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια στους υπολογιστές μας κάνουν την εμφάνισή τους σχεδόν το ίδιο εντυπωσιακά και στο Mario Kart 8 του Wii U.

Και αυτός είναι, κατά τα άλλα, ένας “εντυπωσιακός HD τίτλος”.

Ody's thoughts

Μας δουλεύουνε, αδέλφια! Στην πηγή μας θα δείτε χαρακτηριστικό παράδειγμα εντυπωσιασμένου reviewer του τίτλου. Απολαύστε το μεγαλείο του πρώτου τίτλου που θα σας πείσει ότι το Wii U είναι τεχνολογικώς “μπροστά” και ισάξιο με τα PlayStation 4 και Xbox One, ώστε να αξίζει να το προτιμήσετε. Προτιμήστε το. Εμείς εδώ θα είμαστε. Ελάτε, μετά, να μας πείτε πόσο σας αρέσει.

Update

Ορίστε και βιντεάκι. Απολαύστε τα… next-gen γραφικά και την εντυπωσιακή δράση του! Δεν σας κάνει να θέλετε να σκάσετε κανένα τριακοσάρι ευρώ να το αποκτήσετε ΤΏΡΑ;!;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.