Και σε Windows RT και Windows Phone η Unreal Engine

Η Unreal Engine δεν είχε υποστηρίξει ποτέ στο παρελθόν τα Windows Phone και Windows RT, μα αυτό σύντομα θα αλλάξει.Unreal_Epic.jpg.jpg

Το “σύντομα”, βέβαια, μάλλον είναι κάτι σχετικό, αφού σύμφωνα με τον συνιδρυτή – και CEO – της Epic Games, Tim Sweeney, για την ώρα έχουν ήδη μπει οι βάσεις για υποστήριξη αυτών των δύο λειτουργικών της Microsoft, αλλά η υπόθεση δεν έχει υποχωρήσει αρκετά ώστε να λέμε πως όπου να ναι θα αρχίσουμε να βλέπουμε και πλήθος παιχνιδιών για αυτά κατασκευασμένα με την Unreal Engine της εταιρείας.

Quote:

Έχουμε κάνει κάποια δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση (ενσωματώνοντας διάφορα επίπεδα υποστήριξης του WinRT API) και θέλουμε κάποια στιγμή να έχουμε υποστήριξη των Windows Phone, αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μέχρι να φτάσουμε σε σημείο να έχουμε μια υλοποίηση σε επίπεδα ποιότητας που θα επιτρέπουν την διάθεση της.

unreal_logo.jpg.jpg

Και πρόσθεσε πως η εταιρία θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στο Android και το iOS πριν αρχίσει να υποστηρίζει τις υπόλοιπες εκδόσεις των Windows της Microsoft. Λογικό, αφού προτεραιότητα δίνεται πάντα εκεί που υπάρχουν οι περισσότεροι αποδεκτές. Η διάδοση των Android και iOS σημαίνει πως, αναπόφευκτα, οι προτάσεις της Microsoft μπαίνουν σε δεύτερη προτεραιότητα.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.