Πιανίστας εναντίον του… ολογραφικού εαυτού του!

Ποιος είπε ότι τα ολογράμματα είναι χρήσιμα μόνο για να λαμβάνεις μηνύματα από… διαστημικές πριγκίπισσες;!Yoshiki_-_001.jpg

Έχουν περάσει αρκετές δεκαετίες από την κυκλοφορία του πρώτου Star Wars, την ταινία μέσα από την οποία το μεγαλύτερο κομμάτι του κόσμου ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με την λογική των ολογραμμάτων: των προβολών εικόνων στον πραγματικό κόσμο, σε τρεις διαστάσεις, σαν να ήταν αντικείμενα ή πρόσωπα που βρίσκονταν πραγματικά ανάμεσα μας. Από τότε, η τεχνολογία πασχίζει να τα κάνει πραγματικότητα, και ως ένα σημείο τα έχει καταφέρει.

Yoshiki_hologram_-_002.jpg

Εντάξει, ακόμη και μιλάμε για μια δισδιάστατη ψευδαίσθηση, που δίνει την εντύπωση του τρισδιάστατου και υπαρκτού μόνο από συγκεκριμένες γωνίες θέασης. Και ενώ το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν, ναι, και σε συναυλίες, είναι η πρώτη φορά που ένα ολόγραμμα χρησιμοποιείται ως κεντρικό στοιχείο μιας συναυλίας κλασικής μουσικής, στην συγκεκριμένη περίπτωση παρουσιάζοντας μια δεύτερη έκδοση του διάσημου Ιάπωνα πιανίστα Yoshiki, όπου “μονομαχεί” με τη virtual εκδοχή του εαυτού του, ενώ το κοινό… ωρύεται καθώς ο ίδιος κοπανιέται στα μαυρόασπρα πλήκτρα του. Τους. Πληθυντικός. Μάλλον. Εμ…

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.