Θετική αποδοχή για το Titanfall

Στη δραματική πλειοψηφία τους, τα σχόλια για το Titanfall, που μόλις κυκλοφόρησε, μιλούν για έναν αρκετά εντυπωσιακό τίτλο.titanfall_007.jpg

Τα πιο μέτρια σχόλια μιλάνε για έναν τίτλο που πρέπει απλά να παίξεις. Τα πιο θετικά, από τους… εντυπωσιασμένους της παρέας, μιλάνε για μια, επιτέλους, αναβίωση των first person shooters, με έναν τίτλο που πριν ακόμη καλά-καλά κυκλοφορήσει, έχει στεφθεί ο απόλυτος ηγέτης του είδους.

Η πατέντα που έκανε η Respawn Entertainment για να μετατρέψει το Titanfall στο απόλυτο “must” First Person Shooter της χρονιάς δεν είναι και τόσο διαφορετική απο αυτήν που είχε κανει οταν, υπό το ονοματάκι Infinity Ward, μας είχε δώσει το Call of Duty: Modern Warfare. Όπως και τότε, έτσι και τώρα με το Titanfall, πήρε τα καλύτερα στοιχεία από διαφορετικά είδη παιχνιδιών, ή κάποιες ιδέες που είχαν δοκιμαστεί αλλά είχαν αποτύχει, τις βελτίωσε, τις έφτασέ στην τελειότητα, της συνδύασε σε ένα αρμονικό συνολό, το οποίο μετά βεβαιώθηκε πως θα είχε απολύτως εξισορροπημένη δράση.

titanfall_004.jpg

Έτσι, όπως το CoD:MW έφερε στον χώρο των FPS τα “updates” του πρωταγωνιστή από τον κόσμο των RPGs με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έτσι τώρα το Titanfall φέρνει στο όλο… mix χαρακτηριστικά από την δράση τίτλων όπως το Mirror’s Edge αλλά και τα… Ninja Gaiden, τα Mech Warrior αλλά και τα Tenchu!

Και αυτό διότι αντίθετα με τους υπόλοιπους τίτλους του είδους, εδω ο παίχτης δεν προχωρά προσκολλημένος στο έδαφος, μα έχει την απόλυτη ελευθερία να κινηθεί και… κάθετα! Όπως είναι γνωστό, και έχουμε δει μέχρι τώρα και σε όλα τα βιντεάκια του τίτλου, ο παίκτης μπορεί να σκαρφαλώνει σε τοίχους, να τρέχει κατα μήκος τους, να πηδά από αυτούς σε… άλλους τοίχους, παράθυρα, ταράτσες, επάνω από εμπόδια (με “διπλά” άλματα, χάρη στο jetpack που έχει στην πλάτη του)… αλλά και επάνω σε Τιτάνες.

titanfall_003.jpg

Οι Τιτάνες, που μέχρι τώρα φαινόταν πως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του τίτλου, τελικά είναι ένα, μόνο, από όσα έχει να προσφέρει, αλλά παραμένουν το επίκεντρο της δράσης του και καταφέρνουν στις περισσότερες περιστάσεις να κλέβουν την παράσταση. Πρόκειται, φυσικά, για τα τεράστια mechs, που ο παίκτης μπορεί να καλέσει είτε ως “συνοδούς”, είτε, που είναι και το συνηθέστερο, για να μπει μέσα τους και να τους χρησιμοποιήσει ως έναν εξωσκελετό που θα του δώσει μεγαλύτερη δύναμη πυρός στη μάχη.

Η Respawn εχει φροντίσει ώστε να υπάρχει απόλυτη ισορροπία στον τίτλο της, σε σημείο που, για παράδειγμα, ένας “πεζός” στρατιώτης έχει τις περισσότερες πιθανότητες να “ξεκάνει” έναν Τιτάνα. Ένα πλήθος διαφορετικών όπλων έρχεται να αυξήσει την πολυπλοκότητα της δράσης του τίτλου, κάνοντας τον παίκτη να… “κολλάει” ακόμη περισσότερο στην οθόνη του.

titanfall_001.jpg

Η μεγαλύτερη “μαγκιά”, όμως, που φέρνει το Titanfall στον κόσμο των παιχνιδιών, γενικότερα, και δε μιλάμε μόνο για τα First Person Shooters, είναι το ότι καταφέρνει να σε κάνει να χαίρεσαι το ότι παίζεις. Το ίδιο το παιχνίδι. Την ίδια την διαδικασία του να παίζεις. Δεν παίζεις, δηλαδή, για να φτάσεις σε ενα τελικό cinematic, για να δεις ένα μήνυμα που να σου λέει “φράφο, ντα γκαντάφερεζ!” ή για να εξολοθρεύσεις όλους τους αντιπάλους σου. Ναι, υπάρχουν και αυτά, αλλά ακόμη και αν όλα πάνε χάλια σε μια μάχη, ακόμη και αν χάσεις, ακόμη και αν νικήσουν οι αντίπαλοι, εσυ θα έχεις, για παράδειγμα, να λες για την φάση στην οποία πηδώντας απο τοίχο σε τοίχο, προσγειώθηκε εσύ στην πλάτη ενός Τιτάνα, και όχι μόνο κατάφερες να τον ανατινάξεις, αλλά έκανες, στο ενδιάμεσο, και… headshot στον πιλότο του, που προσπάθησε να βγει από αυτόν για να σε εμποδίσει!

Και από αυτή την άποψη, ναι, το Titanfall μάλλον είναι μια επανάσταση.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.